Dzisiaj jest 19 maja 2024, 03:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mam kolejny bół dupy odnosnie bezpeiczników ZWARCIE

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Mam kolejny bół dupy odnosnie bezpeiczników ZWARCIE

Post » 05 sierpnia 2010, 22:18

Panowie mam problem odnośnie moje moto 929 USA sc44 2000 , moto działało do dni dzisiejszego praktycznie bez zarzutu (nawet ku....rwę dziś chwalił ze nic nie stuka i puka) standardowy kurs po mieście tu i z powrotem z lekim jednym sprintem z BMW nic szczególnego.
I tu nagle myk taki ze zajeżdżam do znajomego pogadać i chce odjechać . A tu moto normalnie po przekręceniu kluczyków wszystko okey , załączeniu startera pompa zaskoczyła i wciskam odpalenie a tu cisza .Sprawdzam takie pierdoły jak podniesiona stopka wciśnięta klamka sprzęgła i nadal cisza . No to już w....kurwienie klucz i zaglądam do bezpieczników i widzę o kuuuu....rwa co to (fotki ).Wyrajany bezpiecznik od świateł długich aż same druty zostały włącznie z z jaranym plastikiem (przypominam ze w słonecznie dni lata na długich )

Pytanie zasadnicze odc-ego to mogło być i czy nie poszła cała instalacja i komputer (bezpiecznik były wsadzane takiej mocy jak na rozpisce i wymieniane na początku sezonu )

AAA i reszta bezpieczników jest okej na oko

P.S. leki smrodzi czułem dwa tygodnie temu ,ale to se myślę ze to pewnie try tytki się lekko podtopiły bo mam opasaną chłodnice



FOTY:
http://img638.imageshack.us/i/dsc01119.png/
http://img839.imageshack.us/i/dsc01117.jpg/

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 sierpnia 2010, 08:41

Swiatla sa na niezaleznym obwodzie i do sterownika nie maja nic, takze ecu nie mialo prawa ucierpiec w zaden sposob. Jesli w puszce bezpiecznikow nie bylo dobrego polaczenia obwodu to zwiekszona rezystancja polaczenia generuje duzo ciepla co w polaczeniu z obciazeniem dlugich swiatel i wysoka temperatura na zewnatrz zrobilo niezla smazalnie.
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 08:58

Kolego, może to że sie zjarał bezpiecznik od długich w tym samym czasie co moto nie chciało odpalić to zbieg okoliczności.
Skoro zegary startują i pompka się załącza to sprawdził bym czyjnik stopki bocznej. Może zesrał się i to czy masz rozłożoną stopkę czy nie nie ma znaczenia bo on traktuje to jakby stopka była rozłożona cały czas. Taki mi pomysł do głowy przyszedł ;)
Nie zaszkodzi sprawdzić. :P

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 09:46

jacko, ale wtedy na neutralu i tak powinien odpalić.

Ja bym dokladnie obejrzał wiązki. Skoro było zwarcie i spaliło ci bezpiecznik to moze dlatego że coś sie gdzieś przetarło. No i oczywiscie sam rozrusznik do sprawdzenia czy dostaje prąd i czy kreci.

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 11:07

zbir, uuuups, dałem ciała. Masz racje :ups:

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 sierpnia 2010, 11:57

mnie tak zjarało główny bezpiecznik jak zesrał się regulator napięcia, ale to na pewno nie to bo wtedy moto jest martwe pod względem prądowym..
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 06 sierpnia 2010, 13:41

mam nadzieje ze tylko puszka z bezpiecznikami , a nóżki i klamki sprzęgła i inne duperel sprawdzone i gdzies tam kable

[ Dodano: Sob Wrz 11, 2010 11:16 am ]
Jedna k tylko puszka z bezpiecznikami mechanik miał identyczna wiec zamiana i śmiga.
Po prostu jak po jarało całą resztę w skrzynce i dlatego rozrusznik nie kręcił (przynajmniej dowiedziałem jak h......uja na krótko palić)

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 10:15
Lokalizacja: Ogrodzien
Motocykl: cbr 929 rr sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 11 czerwca 2011, 20:46

mam podobną sprawę, dziś podjechałem do Katowic, moto ostygł w cieniu, po 5h odpalam-świetnie wszystko gra jadę, zapomniałem plecaka wiec sie wróciłem, gaszę 929 na ok 3-5 min, wracam z plecaczkiem, kluczyk przekręcam stopkę podnoszę, odpalam a tu nic.... wszytko świeci poza migaczami, klakson działa.. po konsultacji z kumplem odpalam na popych, jest działa ... dojechałem do domu, podmieniłem przepalony bezpiecznik-migacze działają, sprawdziłem resztę widocznych wyglądają na całe.
włączyłem moto- migacze działają, a dalej nie odpala.

Teraz pytanie - gdzie jeszcze mogę szukać bezpieczników i przyczyn?, czy mam rozkręcać pod bakiem szukać? czy pod siedzonkiem są wszystkie?

jakieś rady?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 czerwca 2011, 21:54

tak pod siedzeniem przeczep dobrze kable bo jak miales alar moze cos zle bylo zlutowane naruszone lub itp. Bo glowny bezpiecznik masz tu http://allegro.pl/przekaznik-rozruszn-h ... 44132.html
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 27 kwietnia 2009, 10:15
Lokalizacja: Ogrodzien
Motocykl: cbr 929 rr sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 12 czerwca 2011, 12:35

sprawdziłem wszytkie 10, 15, 30 - nie wiem gdzie jeszcze szukać, a mam wrażenie że to ma coś wspólnego z jakąś pierdołą typu bezpiecznik

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 12 czerwca 2011, 19:54

a koski kolo czaszy ?? masy itp ??
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości