Dzisiaj jest 03 maja 2024, 03:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 Pali mi sie blad F1 co to ??

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

929 Pali mi sie blad F1 co to ??

Post » 05 marca 2011, 13:44

odpala na chwile zgasnie i potem sie zapala co to ???F1

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 marca 2011, 14:05

Fi to ogólny błąd diagnostyczny. Musisz go odczytać z serwisówką w łapie :) w GSXR w tym celu trzeba było zrobić zworkę pod siedzeniem, w 929 pewnie zaraz koledzy się wypowiedzią jak to zrobić :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 05 marca 2011, 14:07

a paliwo jest w baku?? tez tak sie stanie. Albo masz bad na wtryskach i tezba go wykasowac. Chyba innej opcji nie ma.
Moze koledzy Ci wiedzej pod powiedza napewno maja wieksze doswiadczenie. Pozdrawiam
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 05 marca 2011, 14:44


 
Posty: 33
Rejestracja: 13 lutego 2011, 12:40
Lokalizacja: parczew/B
Motocykl: honda sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 05 marca 2011, 19:53

witam najprawdopodobniej sonda padła

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 marca 2011, 03:18

błąd wyświetla = diagnoza "padła sonda" ... nie strasz chłopaka... równie dobrze mógł mu się kabelek od airboxa odczepić... niech odczyta błąd i będzie wiedział.

 
Posty: 48
Rejestracja: 15 stycznia 2010, 15:18
Lokalizacja: z netu
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 marca 2011, 11:27

jest juz wszystko ok tak jak kolega napisal jeden kabelek nie byl podlaczony ..

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 marca 2011, 14:47

grzegorz75 pisze: najprawdopodobniej sonda padła

<lol> rotfl2: ciekawe jaka sonda ? bo chyba nie lambda której w europejskich wersjach nie ma

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2011, 16:27

orzech pisze:<lol> ciekawe jaka sonda ? bo chyba nie lambda której w europejskich wersjach nie ma

Nie wiem jak w 929, ale ja mam 954 europejską wersje (moto z niemiec) i jest sonda lambda, a dwóch moich kumpli ma też 954 tylko sprowadzone z Włoch i lambdy nie posiadają w żadnej wersji USA sie nie spotkałem by była!! A z tego co tu koledzy na forum juz kiedyś pisali sprawa nie do końca wyjaśniona które wersje miały sonde??

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 09 marca 2011, 21:41

Podłączę się pod temat.

Odpalam moto, po ruszeniu i przekroczeniu około 40-50km/h zapala mi się czerwona kontrolka i symbol FI na wyświetlaczu [na stałe]. Zrobiłem z tym ponad 100km/h i nic się nie dzieje. Wszystko działa jak działało, żadnych odchyłów od normy. Moto spaliło mi po mieście jakieś 8litrów, więc też się mieści w standardach.

Czujnik? Zwarcie? Jakieś problemy z mieszanką?

W piątek jadę do serwisu hondy i nie wiem na co się nastawiać. Nie chcę, żeby jakiś spryciarz mnie na kasę zrobił. Okaże się, że jakaś bzdura, kabelek czy psi ch**, a skasuje mnie jak za zboże ...

Ktoś miał jeszcze podobny problem?
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2011, 22:19

Jak byś poczytał temat od początku to byś wiedział,że...
PDF DZIAŁ 5,0 -5,5
Robisz zworkę na kostce pod siodłem z czytujesz błąd jaki boli moto szukasz go w pdf i eliminujesz..Nie dasz rady jedziesz na serwis.
Chyba że masz dużo siana to jedziesz od razu na serwis no ale pytasz na forum więc sianka chyba za dużo nie ma hihi: Podobnych tematów o błędach jest już chyba z kilkadziesiąt na forum :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 09 marca 2011, 22:26

ja mialem w rekach kiedys 929 z padnieta sondą i chodził normalnie deczko słabszy :027: po odłaczeniu jej tak samo :027:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości