Strona 1 z 3

Małe pytanki

Post: 06 marca 2011, 20:03
autor: zinnej
Jakie mogą być wahania obrotów rozgrzanego silnika na luzie? 1000-1200? Czy to normalne?

Post: 06 marca 2011, 20:08
autor: wiertło
Raczej jest to nie normalne. Jezeli masz te 1200 to musi trzymac 1200 nie skakac. Chyba sie klania tak zwana sychronizacja lub filtr powietrza masz K&N i nie jest jak trzeba przesmarowany.

Post: 06 marca 2011, 20:12
autor: zinnej
Tak, mam K&N. Jest to temat niecierpiący zwłoki?

Post: 06 marca 2011, 20:20
autor: wiertło
hmm jezeli bedzie za malo przesmarowany i nie bedzie oporu to moze tak sie dziac tylko za duzo tez nie mozna tu masz pomoc
http://fireblade.pl/sc57b_czyszczenie_filtra_kn.php
jezeli masz jeszcze przelot to pozostaje Ci tylko mechanik i synchronizacja.

Post: 06 marca 2011, 20:22
autor: zinnej
Dzięki!

Post: 06 marca 2011, 20:28
autor: wiertło
Jak bedzie wszystko ok to mozesz mi kliknac pomogl :) jak zrobisz to co pisalem dojadziesz do ladu .

Post: 06 marca 2011, 20:34
autor: zinnej
Spoko :) Sprawa jest pilna? Bo wypadam za miasto i około 1000km zrobię.

Post: 06 marca 2011, 21:10
autor: wiertło
Rozumiem Cie jak cos to wal moze jakos pomoge bo ja tez mam K&N i przelot i musiala byc regulacja. Bo inaczej chodzi moto jak sie ma orginalny wydech i papierowy filtr powietrza.

Post: 06 marca 2011, 21:15
autor: zinnej
Chodzi mi o to czy przed wypadem muszę się tym zająć czy mogę po :)

Post: 06 marca 2011, 21:21
autor: wiertło
to nic nie szkodzi raczej tym sobie nie zawracaj glowy :) Tylko stasznie to denerwuje he he :D Spokojnie mozesz to zrobic po powrocie :) A na taka nie rowna prace tez ma w plyw jakosc paliwa. Zaczniesz jezdzic to sam to za obserwojesz.

Post: 06 marca 2011, 21:28
autor: zinnej
Dzięki za słowa otuchy, będę spać spokojnie :) i tym bardziej jechać.
Pozdrawiam

Post: 06 marca 2011, 21:34
autor: wiertło
Mam to samo co Ty w goracej wodzie kapany :) Sam nieraz tak panikuje :) nic stasznego kwestia dopracowania :D zycze Ci szerokiej drogi :) Pozdrawiam