Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Proszę o pomoc w rozszzyfrowaniu błedu- film

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Proszę o pomoc w rozszzyfrowaniu błedu- film

Post » 09 marca 2011, 23:58

Koledzy kto mi powie czy jest to błąd 19 czy 1 i 9? http://www.youtube.com/watch?v=u9nX__HJhzo

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 marca 2011, 12:32

W serwisówce piszą tak:
* The PGM-FI MIL denotes the failure codes (the number of blinks from 0 to 35) . When thendicator lights for 1 .3 seconds it is equivalent to ten blinks . For example, a 1 .3 second illumination and two blinks (0 .5 second x 2) of the indicator equals 12 blinks. Follow code 12 on page 5-28) .

* When more than one failure occurs, the MIL shows the blinks in the order of lowest number to highest number. For example, if the indicator blinks once, then two times, two ailures have occurred . Follow codes 1 and 2 on page 5-14) .

Więc wydaje mi się że chodzi o błędy 1 i 9, bo gdyby był 19 to nie byłoby takiej długiej przerwy pomiędzy mrugnięciami, ale nie jestem specem i może poczekaj lepiej na wypowiedź któregoś z forumowych mechaników :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 marca 2011, 18:27

O co chodzi z tymi błedami jak to sie sprawdza;d?

 
Posty: 17
Rejestracja: 17 lutego 2011, 09:31
Lokalizacja: Hrubieszó
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 marca 2011, 19:18

Z tego co wiem kody odczytuje sie najstepujaco:dlugie mrugniecie nastepujace po sobie to dziesiatki np:1-10,2-20,3-30 itd nastepnie krotkie mrugniecia tak jak u ciebie to jednosci odczytujesz normalnie tlumaczac jak chlopu na miedzy 1-1,2-2 itd.W twoim wypadku sa to bledy 1 i 9.Jakbys mial pierwsze mrugniecie dlugie wtedy nalezaloby zsumowac. :okulary:
Motocykle to nie wszystko...liczy sie pasja

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 10 marca 2011, 23:14

Po mojemu wyświetla błędy nr. 1 i 9 ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2011, 23:40

Wychodzi na to ze sa to błedy 1 i 9, trochę przejrzałem serisówke no i mimo tego że z angielszczyzny za dobry nie jestem to tak wywnioskowałem, ponieważ pisze że przy błędzie 1 i 9 silnik bedzie pracował normalnie, a przy 19 w ogóle. Mój chodzi jak szalony więc opcja pierwsza. Teraz tylko pytanie co mogło się stać z tymi czujnikami w puszcze filtra? Jak najprościej i bez profesjonalnego sprzętu to naprawić?

[ Dodano: Pią Mar 11, 2011 10:42 pm ]
Kamil929, żeby sprawdzić błędy podnosisz swój fotel, szukasz wolnej czarnej kostki w okolicach aku, robisz w niej zworkę jakimś kabelkiem albo drucikiem, przekręcasz stacyjkę, kil switch na ON no i liczysz mrugnięcia, powodzenia w diagnozowaniu:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 marca 2011, 23:43

Hmm a z prawej strony filtra jest taki sensor od spodu jest podlanczany wezyk moze cos tam nie teges i tak Ci to chodzi. ja sam to mialem nie podlaczylem i pozniej szukalem i okazalo sie to.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 marca 2011, 23:53

Wykręcałem ten sensor, popatrzyłem na niego i wkręciłem z powrotem. Wężyk też włożyłem, więc ciężka sprawa, grubsza robota się szykuje:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 marca 2011, 23:54

moze cos nie laczy czy cos :) dziwna sprawa:)
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2011, 00:41

podpinam się pod temat. mam to samo. w serwisie powiedzieli: albo czyszczenie coś da albo wymiana [850zł]

jakie mogą być konsekwencje jeżdżenia z tym błędem przy założeniu, że nie będzie się jeździć ostro do momentu naprawy ?
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 12 marca 2011, 00:45

Powiem Ci że ja cały czas daję ostro i chyba się nic nie dzieje;) Ale chciałbym to zrobić żeby wszystko było jak należy. Szczególnie że w czerwcu czeka ją trasa jakieś 2 tys km

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2011, 00:47

W serwisie straszyli poważnymi konsekwencjami . Bo przepustnica nie działa prawidłowo czt coś. w poniedziałek będę wiedział więcej

[ Dodano: Pią Mar 11, 2011 11:48 pm ]
Możliwy spadek mocy itd
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości