Dzisiaj jest 22 maja 2024, 02:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie chce iść powyżej 230 km/h.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 05 kwietnia 2011, 10:43

problem ze sprezaniem raczej w tych moto nie wystepuje. daj moto do mechanika na serwis i zeby to sprawdzil. tylko mechanik musi być dobry zeby ci np nie krzyknal wymiane pierscieni czy cos podobnego a problem nie zniknie. ja tak zrobie;} w moim przypadku stawiam na zawory i jak to nie pomoze to sprzedaje go w CENZURA ;}

 
Posty: 56
Rejestracja: 20 stycznia 2011, 23:37
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2011, 20:43

diobol sprawdź sobie jeszcze czy nie masz jakiegoś filtra paliwa dołożonego, który może to powodować

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2011, 22:33

Odkopię temat. Dzisiaj polatałem trochę i 240 to jest prędkość która da radę osiągnąć bez większego problemu, potem jest już kupa. Prawie w ogóle nie przyśpiesza.

W ogóle dziwna sprawa, bo raz buja się dobrze do 250, raz idzie do 240 i koniec, a jeszcze innym razem 230 i więcej nie ma siły.

Po głowie chodzi mi cały czas, że coś może być nie tak z powietrzem bo przy wysokich prędkościach duże znaczenie ma powietrze z air boxu. Tylko co do cholerki może tam być nie tak?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 maja 2011, 23:52

Ja bym dokładnie sie przyjrzał exapowi moze tam cos nie tak sie zacina czy coś. Jak masz czysty filtr powietrza i nie masz zapchanych dolotów powietrza to chyba nie tkwi tam problem .
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 maja 2011, 00:06

Filtr mam nówkę K&N. Doloty powietrza gdyby były zatkane całkowicie to chyba byłby problem z napędzaniem już przy mniejszych prędkościach.

Sam już nie wiem. Klapa w airboxie zablokowana jest na otwartym cały czas. Do tych 230 idzie jak wściekła, zapinam czwórkę i robi się kupa.

Możliwe, że klapy w zaworze wydechowym są przymknięte?
Wcześniej wykluczałem to bo stwierdziłem, że skoro na tych pierwszych 2-3 biegach mam takie odejście jak być powinno to raczej zawór na wydechu jest w porządku.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 maja 2011, 01:32

Tu masz dokładnie opisane może nikt tego nie dotykał i nie ustawiał
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... ht=zaw%F3r
Ja jeszcze bym ten zawór rozebrał i go wyczyscił a pózniej rególacja nie zaszkodzi spróbowac moze jednak bedzie to.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 maja 2011, 01:49

U mnie nie ma co regulować bo silniczek exup ma wywalone tryby. Dlatego mam pokombinowane do czasu kupienia drugiego silniczka. Gdyby exup działał to bym już dawno zrobił regulacje i byłbym pewien, że jest ok.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 maja 2011, 01:53

to jedynie to pozostaje wyczyscic go ewentułalnie ustawic i zblokowac na otwartym i kupic silniczek bo tak to lipa
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 02 maja 2011, 14:29

moze pomimo ze nie dziala to nie otwiera czy tam zle reguluje to cisnienie w kolektorze przez ustawienie takie jakie jest obecnie. jak mi sie rozregulowal w 954 szla 230 i dalej nic, po regulacji 281 :one: ale tez bym w CENZURA wywalil tego exupa bo same problemy z tym badziewiem :/ a jak przy tych 240 wyglada sprawa z obrotami?staje na 8 tysiach np czy juz jest z 11?

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 02 maja 2011, 15:51

Nie wiem na ilu tysiącach się zatrzymuje wskazówka ale do czerwonego pola brakuje jej jeszcze "trochę". Po prostu zatrzymuje się na dajmy na to około 9tys i nic. Dalej nie kręci.

Na 100% nie dokręci mi nawet do 10tys przy tych 230-240.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 03 maja 2011, 12:44

Jak jest odpiety exup i zablokowany w pozycji otwartej to moto bedzie normalnie osiagac predkosc max.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2011, 23:41

Dzisiaj rozebrałem zawór i okazało się, że był w połowie zamknięty. Ustawiłem go na otwartym i jest o wiele lepiej. Dzisiaj pykło 240 bez zająknięcia. Więcej nie miałem gdzie przycisnąć ale chyba wszystko jest już w normie.

Na dniach jeszcze będę testował ale trzeba wybrać się na obwodnicę :)

W każdym razie dzięki chłopaki za porady! Mam nadzieję, że udało mi się dzisiaj problem rozwiązać.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości