Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Błąd 929

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 08 lipca 2011, 00:53
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Błąd 929

Post » 26 marca 2012, 00:00

Witam Panowie, mam problem z moją 929, polega na tym, że w czasie jazdy, wyskoczył mi błąd na komputerze, 3 długie mrugnięcia i 4 krótkie (zapaliła się na stałe czerwona kontrolka i FI na wyświetlaczu) i powiedzcie mi jak to odczytać? W serwisówce nie ma rozróżnienia na mrugnięcia długie i krótkie, a jeśli to ssmumować czyli razem 7 mrugnięć to wychodzi na to ze jest problem z czujnikiem ECT, co to jest czujnik ECT??

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 26 marca 2012, 08:13

3 krótkie i 4 długie oznacza błąd numer 34 - serwisówka i wszystko wiesz ;)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

 
Posty: 15
Rejestracja: 08 lipca 2011, 00:53
Lokalizacja: Włocławek
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2012, 19:57

a ja mam 3 dlugie i 4 krotkie:) to mam rozumiec ze to jest blad nr 43?

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 26 marca 2012, 20:34

nie pamiętam dokładnie w każdym razie pierwsze mrygnięcia oznaczają pierwszą cyfrę błędu a drugie drugą, czyli jeśli masz najpierw 3 krótkie a potem 4 długie to błąd 34 jeśli najpierw 3 długie a potem 4 krótkie to również 34, jeśli najpierw 4 krótkie a potem 3 długie wówczas 43 :)
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 26 marca 2012, 21:12

to masz blad 34 silniczek z exupa

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 marca 2012, 21:31

pod siedzeniem kierowcy koło aku z prawej strony masz kostkę czarną włóż zworke i zobacz czy ci silniczek exupa prawidłowo chodzi kluczyk na on i ten przycisk czerwony na on ale stawiam na spalony silniczek lub coś w tym stylu
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 marca 2012, 21:58

Miałem coś takiego w zeszłym roku. Zmielił mi sie silniczek exup :) Za pomocą zworki rób zwarcie w kostce [przy włączonej stacyjce i starterze na pozycji on], o której pisze Wiertło. Wtedy uruchomisz exupa i będziesz wiedział czy to to.
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 27 marca 2012, 13:43

dokłądnie albo padł Ci silniczek całkiem albo poszły trybka i nie obraca przepustnicy w wydechu , ale wtedy bys słyszał silniczek jak ciagle chodzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 07 stycznia 2012, 22:07
Lokalizacja: Włoszczowa
Motocykl: honda cbr929/cbr600f3/xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2012, 20:42

Panowie mam pytanie odnosnie zwrotki,samodiagnostyki.Dokładnie o którą wtyczke chodzi bo nie chce szczelic gapy,jedyne co znalazłem to czarna wtyczka i 2 piny.A jak dokładnie dokonac takiej zwrotki aby odczytac ewentualne błedy?Narazie podczas jazdy nic nie mruga ale warto zobaczyc czy nie ma jakiegos zoonka...
mario

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2012, 22:48

Po prawej stronie za aku [tam gdzie minus] masz czarną wtyczkę. Taką na dwa piny, wąską na jakiś centymetr, może ciut więcej.

[ Dodano: Wto Mar 27, 2012 10:49 pm ]
Wsadź w oba piny drucik. Po uprzednim przekręceniu kluczyka i startera na on.
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2012, 23:01

Panowie spokojnie żadnych zworek!!!!!!!

chcecie żeby do reszty domielił tryby!!

mario 12 koniecznie demontaż silniczka exup najpierw! znajdziesz go pod zbiornikiem po lewo na dole takie czarne pudełko i dochodzą do niego 3 linki stalowe 1 od klapy airboxa a 2 od zaworu z dołu wydechu.
Potem śrubokrent gwiazdkowy i rozkręcasz (proste jak budowa cepa nie zepsujesz! ) patrzysz i modlisz się żeby nie zmieliło trybów jak zmielony którykolwiek to pupa! jak nie to dobrze.
jak zmielony to szukasz silniczka nowego albo trybu odezwij się na pw mam 2 rozebrane może trafimy.
jak nie zmielony to wg manuala rozbierasz zwór exup na wydechu i weca papier szczotka druciana na błysk! (powinno się to wg mnie co sezon zrobić) bp zatrzymany zawór jest przyczyną zmielenia zębów w silniczku.
jak co to dzwoń wytłumaczę przerabiałem na własnym garbie niestety zaraz po zakupie 503 77 68 37

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 28 marca 2012, 21:28

Czemu tych trybów nikt nie dorabia?

Po rozebraniu zaworu w celu wyczyszczenia trzeba go ustawiać?

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości