Dzisiaj jest 11 grudnia 2019, 02:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Naprawa lag wymiana uszczelniaczy oleju SC44 Prosze o pomoc

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2011, 11:04
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: honda
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 08:12

mam problem wczoraj wyciągnąłem lagi rozebrałem tak jak napisane, wszystkie zabezpieczenie zdemontowane, a rury nie chcą się rozejść i chwytam za dwie części lagi szarpie za cienka od ośki i gruba do półek i nic , jakiś sposób żeby to rozpołowić ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 09:36

ja podgrzewałem małym palnikiem w miejscu gdzie są uszczelniacze i poszło ale spróbuj szarpnij porządnie parę razy jak tuleje prowadzące sa w porządku to powinny wyjść po paru stuknięciach ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2011, 11:04
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: honda
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 11:26

szarpałem z 20 razy no właśnie nie idzie chyba też tak zrobię i wypale ten uszczelniacz

 
Posty: 113
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 15 maja 2012, 11:28

Znalazlem fajny filmik gdzie jest pokolei pokazane co i jak robic przy wymianie uszczelniaczy w lagach
mysle ze rozwieje wszystkie watpliwosci

http://www.youtube.com/watch?v=5PYwEeR8uSU

[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 11:30 am ]
u mnie tez ciezko szlo ale przy pomocy drugiej osoby poszlo chyba za 5 razem
bylo zreszta widac jak za kazdym mocnym pociagnieciem rury sie rozchodzily

a zdjales zabezpieczenie z uszczelki?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1535
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 16
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 15 maja 2012, 12:42

jak na moje to ten filmik nie jest dobrym instruktażem hehe gość ciągle grzebie ostrym wkrętakiem przy rurze wystarczyło żeby mu się omknął zrobił konkretną rysę i dupa blada, tak samo jak wbijał uszczelniacz poprzez stary tak zamiast czymś tępym plastikowym lub drewnianym to wbijał ostrym wkrętakiem ok udało mu się ale jak pisałem wyżej wystarczyło żeby mu się omknął i zrobił konkretną głęboką rysę na ladze i zonk i zaczną się schody i problemy

mi w F3 też nie chciały lagi się rozejść ale kilka czy tam kilkanaście mocnych energicznych ruchów i jakoś się rozłączyły, ale może jak mocno zapieczone to nie głupie z tym ostrożnym podgrzaniem lagi, ale max pisał raczej o podgrzaniu metalu żeby się rozszerzył metal i laga dała się rozłożyć, a nie o wytapianiu uszczelniacza, no ja bym nie wytapiał bo bankowo się to nie uda czysto ładnie usunąć uszczelniacz, rozpuszczoną gumę :okulary2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 13:36

sobol200 pisze:szarpałem z 20 razy no właśnie nie idzie chyba też tak zrobię i wypale ten uszczelniacz

podgrzej z zewnątrz tak by guma sie zrobiła miękka na uszczelniaczu i szarpnij to powinno sie udać , wypalanie to nie jest dobry pomysł

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2011, 11:04
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: honda
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 14:41

spoko spróbuje jedna poszła igła za 2 razem a ta co ciekła ni huhu zobaczę spróbuje trochę podgrzać palnikiem do miedzi i zobaczę co będzie

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 maja 2012, 15:21

albo bezpieczniej opalarką bo to wystaczy podgrzać jak max pisze :D mi poszło bez niczego ale energicznie i mocne szarpnięcia i ładnie wylało
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 14 października 2011, 11:04
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: honda
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 20:49

mój bez palnika ani rusz podgrzałem palnikiem do miedzi i dopiero potem coś drgnęło powoli powoli ale zrobione , ale mam jeszcze pytanie jak wygląda regulacja ?

jeśli się nie mylę twardość zawieszenia reguluje się tym czarnym plastikiem u góry czy bardziej wykręcony tym miększe zawieszenie ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1138
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 maja 2012, 22:48

ten plastik z nacięciami do około to regulacja sprężyn , ja mam na 4 od góry potem regulujesz zaworkami sa 2 u góry i u dołu H-S H twardy S miękki
przy regulacji zaworkami rób to delikatnie bo mozna je ukręcić i dupa potem

 
Posty: 3403
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 maja 2012, 22:51

tu masz też ładnie opisane
http://fireblade.pl/sc44_zawieszenie.php
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 113
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 14:30
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: cbr900
Rok produkcji: 0

Post » 16 maja 2012, 01:33

maciekx pisze:jak na moje to ten filmik nie jest dobrym instruktażem hehe gość ciągle grzebie ostrym wkrętakiem przy rurze wystarczyło żeby mu się omknął zrobił konkretną rysę i dupa blada, tak samo jak wbijał uszczelniacz poprzez stary tak zamiast czymś tępym plastikowym lub drewnianym to wbijał ostrym wkrętakiem ok udało mu się ale jak pisałem wyżej wystarczyło żeby mu się omknął i zrobił konkretną głęboką rysę na ladze i zonk i zaczną się schody i problemy :okulary2:


filmik dalem to wgladu jak to z grubsza wyglada wiekszosc ludzie jest wzrokowcami i jesli zobacza jak sie cos robi to szybciej ogarna

poza tym nikogo nie zmuszam zeby robil dokladknie krok po kroku jak to zostalo zaprezentowane/ zadanie pozostaje jedno- wymienic uszczelke- a sposobow na to moze byc nawt i 100- kazdy znajdzie odpowieni dla siebie

a to czym i jak ktos wbije uszczelke to juz jego sprawa ja znalazlem na to inny patent ale tez wbijalem poprzez stara uszczelke tak aby nowa byla nienaruszona

pzdr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość