Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 19:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wypadający drugi bieg sc33 96r.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 28
Rejestracja: 22 listopada 2011, 18:21
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 2003

Post » 09 października 2012, 20:47

No taka opcja by mi się bardzo podobała :) jakby ktoś był w posiadaniu takiej skrzynki działającej poprawnie to ja chętnie przygarnę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 148
Rejestracja: 26 maja 2011, 08:21
Lokalizacja: RSL / Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1997

Post » 17 października 2012, 17:12

tylko, że na to trzeba mieć: czas, miejsce i trochę umiejętności manualnych ;) ja takowych nie posiadałem (przynajmniej nie miejsce i czas, bo jakbym miał odp dużo czasu to bym dał radę :) ). Poza tym, jak już pisałem, kota w worku nie chciałem.

 
Posty: 28
Rejestracja: 22 listopada 2011, 18:21
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 2003

Post » 18 października 2012, 15:25

A czy mógłby mi ktoś podpowiedzieć, czy przekładając skrzynię z sc33 98-99 muszę też przełożyć sprzęgło?

Awatar użytkownika
 
Posty: 148
Rejestracja: 26 maja 2011, 08:21
Lokalizacja: RSL / Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1997

Post » 24 października 2012, 12:55

Według mnie - nie. Ale nie jestem mechanikiem :)
Logicznie rzecz biorąc, jak masz sprzęgło dobre to nie ma co wymieniać.
Ja wymieniałem, bo sprzęgło też miałem rąbnięte - teraz jest ok (ale czuję, że ciężej chodzi i mnie ręka boli, zmienię ustawienia klamki :P)

 
Posty: 28
Rejestracja: 22 listopada 2011, 18:21
Lokalizacja: Świętokrzyskie
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 2003

Post » 03 listopada 2012, 20:57

Można powiedzieć, że naprawa prawie się udała :/ Wrzuciliśmy całą drugą skrzynię, wszystko ładnie działało więc jazda próbna. Przejechałem może 10 km (nie pałując) zbliżam się do krzyżówki chcę redukować a tu problem.
Zszedł do 5 biegu, niżej nie chce. Okazało się że dźwignia nie wraca do poziomu 0. Jak ją cofałem nogą to biegi wchodziły. Od razu nawrotka i niestety pojawiły się bardzo niepokojące stuki. nawet śmiem twierdzić, że może to być panewka :/ Da się to jakoś sprawdzić co to?

[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 12:54 pm ]
Planuje rozebrać silnik po raz kolejny i tu mam pytanko: Czy jest sens wymienić panewki "na wszelki wypadek"? Kiedy wymieniałem skrzynie zauważyłem dość mocne zużycie dwóch sztuk (mam na myśli panewki główne), a korbowodowych nie sprawdziłem. Nic tam jeszcze nie stuka ale nie chciałbym żeby zaczęło :)

[ Dodano: Pią Lis 30, 2012 12:55 pm ]
Planuje rozebrać silnik po raz kolejny i tu mam pytanko: Czy jest sens wymienić panewki "na wszelki wypadek"? Kiedy wymieniałem skrzynie zauważyłem dość mocne zużycie dwóch sztuk (mam na myśli panewki główne), a korbowodowych nie sprawdziłem. Nic tam jeszcze nie stuka ale nie chciałbym żeby zaczęło :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości