» 16 stycznia 2009, 12:54
cziken, a tak merytorycznie do tematu prosba do Ciebie jako do znawcy : moglys sie wypowiedziec na temat tych luzow, czy moze zostac, czy tez beda jakies stuki i cos mnie bedzie wkurzac?
[ Dodano: Pon Sty 19, 2009 8:48 pm ]
Nie wytzymałem i jescze raz wszystko pomierzylem i rozkrecilem, i po tych zabiegach psychika mi siadla, Pozamienialem plytki tak aby luzy byly mniejsze o 0,03-0,04. Dodatkowo musialem dokupic 4 plytki bo nie bylo juz jak pozamniecia (byly za cienkie) po dokupieniu i zalozeniu okazalo sie ze luzy mam prawie takie same jak przed rozbieraniem, jak to mozliwe ze podmieniajac plytki grubsze o 0,03-0,04 luzy praktycznie nie zmienily sie (moze o 0,01), wszystko dokrecam kluczem dynamometrycznym z takim samym momentem wg serwisowki, wiec jak to mozliwe????? Czary czy co??? Spotkal sie ktos z czyms takim? pzreciez silnik to metal a nie guma . zeby mialo sie cos poddawac.