Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bierze olej i kopci

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 grudnia 2011, 15:03

dawid_sc pisze:a moze uszczelniacze zaworowe:) to samo mialem w innych przypadkach byla moc it lekko zakopci i oleju zniknie cos:) uszczelniacze zaworowe 14 latnie czy 12letnie sa przeciez juz twarde jak w ogole sa i moga nie trzymac jak nalezy. to tylko moja sugestia


dokładnie, mam ten sam problem ale dlatego ze moto długo stało nie używane

Awatar użytkownika
 
Posty: 220
Rejestracja: 11 października 2007, 19:06
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 6
Motocykl: było SC33, SC50, SC57A teraz SC33FL
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2011, 17:21

Max_929 pisze:
dawid_sc pisze:a moze uszczelniacze zaworowe:) to samo mialem w innych przypadkach byla moc it lekko zakopci i oleju zniknie cos:) uszczelniacze zaworowe 14 latnie czy 12letnie sa przeciez juz twarde jak w ogole sa i moga nie trzymac jak nalezy. to tylko moja sugestia


dokładnie, mam ten sam problem ale dlatego ze moto długo stało nie używane


W jaki moto miałeś (masz) ten problem, w 929?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 18 grudnia 2011, 17:48

Cris83cbr900 pisze:
Max_929 pisze:
dawid_sc pisze:a moze uszczelniacze zaworowe:) to samo mialem w innych przypadkach byla moc it lekko zakopci i oleju zniknie cos:) uszczelniacze zaworowe 14 latnie czy 12letnie sa przeciez juz twarde jak w ogole sa i moga nie trzymac jak nalezy. to tylko moja sugestia


dokładnie, mam ten sam problem ale dlatego ze moto długo stało nie używane


W jaki moto miałeś (masz) ten problem, w 929?

nie,w sc57a stała około 3 lat

 
Posty: 3
Rejestracja: 09 grudnia 2011, 17:16
Lokalizacja: Socaczew
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 grudnia 2011, 22:21

Ja bym odpuścił kwestie pierścieni, skupił bym się tylko na gaźnikach (skład mieszanki, stan membran, iglic, dysz, przepustnic), oraz układowi zapłonowemu świece (jak stare to wymienić, a jak wymienione to sprawdzić przerwy) przewody wys. nap., fajki. Ostatnio po miesięcznym staniu odpaliłem moto i też coś tam dymu puściła, ale jej przeszło i co taż mam piec do CENZURA? Dodam, ze przy normalnej only ogień:D

 
Posty: 55
Rejestracja: 21 lutego 2012, 18:36
Lokalizacja: Stargard
Motocykl:

Post » 13 maja 2012, 09:55

podepne sie pod temat, a da rade wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy ?:) jak tak to chetnie poslucham .. :) ?

[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 11:46 am ]
np. takim cudem :
http://allegro.pl/sciagacz-do-zaworow-o ... 71223.html

 
Posty: 1
Rejestracja: 27 maja 2012, 21:26
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 27 maja 2012, 21:48

Adjaro pisze:podepne sie pod temat, a da rade wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy ?:) jak tak to chetnie poslucham .. :) ?

[ Dodano: Nie Maj 13, 2012 11:46 am ]
np. takim cudem :
http://allegro.pl/sciagacz-do-zaworow-o ... 71223.html






Da się wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy, na cylindrze, przy którym wymieniasz uszczelniacze ustaw suw sprężania. Przy obydwu zaworach zamkniętych wykręć świecę i podłącz w to miejsce końcówkę węża od kompresora (mi taką tokarz dorobił za piwo czyli koszt 2,50) podeprzyj zawory wysokim ciśnieniem i możesz spokojnie wymienić uszczelniacz. Wymiana wszystkich uszczelniaczy nie zajmie Ci więcej niż 30 minut.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości