It is currently 18 November 2025, 07:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gorący regulator

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 2
Joined: 01 May 2014, 13:15
Motocykl: Honda CBR900RR
Year production: 1997

Gorący regulator

Post » 01 May 2014, 13:20

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie regulatora napiecia, musiałem wymienić gdyż poprzedni padl i nie miałem ładowania aku. Po wymianie ładowanie wynosi ok 14v lecz regulator w którkim czasie bardzo się rozgrzewa i jest naprawde gorący. Czy to jest normalne a jeżeli nie co na to poradzic?

User avatar
 
Posts: 73
Joined: 11 March 2013, 13:49
Location: Wrocław
Points: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Year production: 1999

Re: Gorący regulator

Post » 01 May 2014, 15:23

Siemka. Ja mam założony regulator Ducati Energia użebrowany,też jest dość ciepły. Polecam posmarować w miejscu styku z ramą pastą termoprzewodzącą. Naprawdę dużo to daje. Pozdro :)

 
Posts: 12
Joined: 11 April 2014, 08:06
Location: Warszawa
Motocykl:

Re: Gorący regulator

Post » 14 May 2014, 15:59

Można też podłożyć płytkę aluminiową pod regulator. Odbierze nadmiar ciepła.

User avatar
 
Posts: 136
Joined: 29 March 2010, 16:27
Location: Dolnośląskie
Points: 3
Motocykl: Sprzedany
Year production: 2002

Re: Gorący regulator

Post » 15 May 2014, 23:38

Powtórzę się za innym wątkiem, ale sprawdź aku, gdy jest słaby układ powoduje mocniejsze ładowanie i nagrzewanie regulatora :) znam a autopsji :) po zmianie padniętego aku regulator sporo zimniejszy :)

User avatar
 
Posts: 18
Joined: 06 March 2011, 02:14
Location: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Year production: 1998

Re: Gorący regulator

Post » 21 May 2014, 23:13


 
Posts: 141
Joined: 08 July 2013, 16:36
Location: RMI
Points: 1
Motocykl: sc33
Year production: 1998

Re: Gorący regulator

Post » 22 May 2014, 12:31

Jakby mi sie grzał regulator dokreciłbym z tyłu obudowy regla wiekszy radiator jakie można kupić w sklepach z elektroniką- daj my na to 15x 10cm + pasta do procesorów, co powoduje iż całość nie nagrzewa sie aż tak szybko i w czasie jazdy bedzie miała lepsze odprowadzanie ciepła. Jedyny minus ze zwiekszy sie masa o jakieś 0.5kg ale nie trzeba nic ciąc i lutować u kablach.
Widzialem już taki patent u kogoś kto jeszcze wmontował taki radiator w tylne nadkole- wycinająć w nim dziure i tam montując - efekt byl taki iż temp regla wyraźnie zmalała gdyż poprzednio regiel prawie parzył - a po przeróbce był tylko letni.


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests