Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gorący regulator

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 01 maja 2014, 13:15
Motocykl: Honda CBR900RR
Rok produkcji: 1997

Gorący regulator

Post » 01 maja 2014, 13:20

Witam wszystkich mam pytanie odnośnie regulatora napiecia, musiałem wymienić gdyż poprzedni padl i nie miałem ładowania aku. Po wymianie ładowanie wynosi ok 14v lecz regulator w którkim czasie bardzo się rozgrzewa i jest naprawde gorący. Czy to jest normalne a jeżeli nie co na to poradzic?

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 11 marca 2013, 13:49
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 4
Motocykl: Honda CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Re: Gorący regulator

Post » 01 maja 2014, 15:23

Siemka. Ja mam założony regulator Ducati Energia użebrowany,też jest dość ciepły. Polecam posmarować w miejscu styku z ramą pastą termoprzewodzącą. Naprawdę dużo to daje. Pozdro :)

 
Posty: 12
Rejestracja: 11 kwietnia 2014, 08:06
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl:

Re: Gorący regulator

Post » 14 maja 2014, 15:59

Można też podłożyć płytkę aluminiową pod regulator. Odbierze nadmiar ciepła.

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Re: Gorący regulator

Post » 15 maja 2014, 23:38

Powtórzę się za innym wątkiem, ale sprawdź aku, gdy jest słaby układ powoduje mocniejsze ładowanie i nagrzewanie regulatora :) znam a autopsji :) po zmianie padniętego aku regulator sporo zimniejszy :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 06 marca 2011, 02:14
Lokalizacja: RDE/ uk
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 1998

Re: Gorący regulator

Post » 21 maja 2014, 23:13


 
Posty: 141
Rejestracja: 08 lipca 2013, 16:36
Lokalizacja: RMI
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Re: Gorący regulator

Post » 22 maja 2014, 12:31

Jakby mi sie grzał regulator dokreciłbym z tyłu obudowy regla wiekszy radiator jakie można kupić w sklepach z elektroniką- daj my na to 15x 10cm + pasta do procesorów, co powoduje iż całość nie nagrzewa sie aż tak szybko i w czasie jazdy bedzie miała lepsze odprowadzanie ciepła. Jedyny minus ze zwiekszy sie masa o jakieś 0.5kg ale nie trzeba nic ciąc i lutować u kablach.
Widzialem już taki patent u kogoś kto jeszcze wmontował taki radiator w tylne nadkole- wycinająć w nim dziure i tam montując - efekt byl taki iż temp regla wyraźnie zmalała gdyż poprzednio regiel prawie parzył - a po przeróbce był tylko letni.


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość