It is currently 18 November 2025, 13:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

skrzynia biegow... wypada dwojka :(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 27
Joined: 06 June 2009, 12:53
Location: Przeworsk
Motocykl: SC33 99r.
Year production: 1999

skrzynia biegow... wypada dwojka :(

Post » 28 June 2009, 01:46

witam... tak jak w temacie... przy spokojnym odkrecaniu manety nic sie nie dzieje (probowalem do ok 6000tys ) przy gwaltownym odwinieciu bieg wyskakuje... dzieje sie tak tylko na drugim biegu... chyba czas na remont skrzyni lub jej wymiane... wie ktos ile moze kosztowac naprawa? jesli ktos ma jakies inne teorie odnosnie usterki prosze o uwagi:P pzdr

[ Dodano: Nie Cze 28, 2009 1:49 am ]
jesli ktos ma skrzynke na sprzedaz do sc33 w dobrej cenie i nie zajechana to bylbym zainteresowany... ewentualnie tryb drugiego biegu...

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 28 June 2009, 04:25

nie przesadzaj bardzo bardzo wiele fajerow to ma i sie ludzie tym nie oraja.

wystarczy nie przeciagac chama do konca na 1dynce tylko tak na 5-6 zmieniac i palnik na dwojce.

tak ja uwazam gdyz problem jest niewart ponoszenia takich kosztow. pomodl sie dziekczynnie ze pozatym wszystko smiga ;d i zeby jak najdluzej hulalo bez usterek.

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 28 June 2009, 06:21

kubahsb wrote:nie przesadzaj bardzo bardzo wiele fajerow to ma i sie ludzie tym nie oraja.

wystarczy nie przeciagac chama do konca na 1dynce tylko tak na 5-6 zmieniac i palnik na dwojce.

tak ja uwazam gdyz problem jest niewart ponoszenia takich kosztow. pomodl sie dziekczynnie ze pozatym wszystko smiga ;d i zeby jak najdluzej hulalo bez usterek.


A ja bym się z tym nie zgodził! To trzeba zrobić jak najszybciej bo później to będziesz miał wogóle moto bez dwójki i nie wiadomo co jeszcze do wymiany. Miałem tez taki problem i na początku szarpał na dwójce potem zaczął wyskakiwać na wyższych obrotach a potem wyskakiwał coraz niżej. Rozebrałem i na szczęście okazało sie że do wymiany był tylko ten tryb drugiego biegu. Niektórzy na forum pisali że musieli wymieniac więcej kół i jeszcze wodziki. Więc im wcześniej sie za to zabierzesz tym mniej kasy stracisz. A jeśli chodzi o same koło zebate to ceny są różne 300 zł może troche mniej a może być i więcej. A wymiana myśle że od 1000 do ok 2000zł . 1000 to raczej za samo grzebanie bez części. Gdzies już było pisane bo to nie jedyny przypadek. Więc poszukaj a dowiesz się więcej.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 28 June 2009, 08:44

robota 600... zanim kupisz same kola 2 biegu proponuje rozebrac i dobrze obejrzec poniewaz moze byc wiecej strat ktorych nie jestes w stanie wychwycic
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 41
Joined: 30 November 2008, 11:03
Location: Ireland
Motocykl: kiedyś sc33
Year production: 1999

Post » 28 June 2009, 09:25

ja mysle ze najlepiej poszukac kompletnej drugiej skrzyni z wodzikami i reszta nowy tryb moze nie wspołgrać idealnie ze starymi to samo z wodzikami

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 28 June 2009, 10:05

joo a czepialiscie sie mojego erłana ze skrzynie padaja a tu co prosze
sisi to jest gość

 
Posts: 11
Joined: 17 April 2009, 14:04
Location: Lubliniec
Motocykl: cbr 900rr
Year production: 1998

Post » 28 June 2009, 11:59

Witam
mam dobrą skrzynię biegów z rocznika 98-99, jeśli jesteś zainteresowany na pewno się dogadamy
pozdrawiam

 
Posts: 27
Joined: 06 June 2009, 12:53
Location: Przeworsk
Motocykl: SC33 99r.
Year production: 1999

Post » 28 June 2009, 12:10

kubahsb wrote:nie przesadzaj bardzo bardzo wiele fajerow to ma i sie ludzie tym nie oraja.

wystarczy nie przeciagac chama do konca na 1dynce tylko tak na 5-6 zmieniac i palnik na dwojce.

tak ja uwazam gdyz problem jest niewart ponoszenia takich kosztow. pomodl sie dziekczynnie ze pozatym wszystko smiga ;d i zeby jak najdluzej hulalo bez usterek.


w tym rzecz ze nie moge odwinac na dwojce bo wypada... na jednyce tez nie bo jak wrzuce dwojke to moze odrazu wyskoczyc... wiec jazda zaczyna sie dopiero od 3 lub delikatnie na dwojce do 5-6 tys

User avatar
 
Posts: 327
Joined: 18 October 2008, 23:40
Location: Wroclaw
Points: 1
Motocykl: CBR929
Year production: 2001

Post » 28 June 2009, 14:19

czarny919 wrote:
kubahsb wrote:nie przesadzaj bardzo bardzo wiele fajerow to ma i sie ludzie tym nie oraja.

wystarczy nie przeciagac chama do konca na 1dynce tylko tak na 5-6 zmieniac i palnik na dwojce.

tak ja uwazam gdyz problem jest niewart ponoszenia takich kosztow. pomodl sie dziekczynnie ze pozatym wszystko smiga ;d i zeby jak najdluzej hulalo bez usterek.


w tym rzecz ze nie moge odwinac na dwojce bo wypada... na jednyce tez nie bo jak wrzuce dwojke to moze odrazu wyskoczyc... wiec jazda zaczyna sie dopiero od 3 lub delikatnie na dwojce do 5-6 tys



a to ujowo. co innego jak szuka dwojki albo jak na maxa przeciagasz to wypada przy zmianie.

Wiec tak jak napisali Ci wyzej.
Zacznij kase save'wowac na koncie i cala kompletna skrzynie kup haj i hui.

 
Posts: 27
Joined: 06 June 2009, 12:53
Location: Przeworsk
Motocykl: SC33 99r.
Year production: 1999

Post » 02 July 2009, 12:03

czy ktos z forum z podkarpacia bylby w stanie wymienic mi skrzynke w rozsadnych pieniadzach:D? moj mechanik wstepnie okreslil robocizne na okolo 800pln... jesli ktos zrobil by jakas promocje wakacyjna bylo by milo hehe... w najgorszym wypadku przyjdzie rozbierac samemu ehhh

User avatar
 
Posts: 308
Joined: 17 January 2008, 00:27
Location: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Year production: 2005

Post » 02 July 2009, 13:58

Ja sam rozbierałem i wymieniłem i chodzi ale jeśli miałbym komuś grzebac to raczej bym sie nie podjął bo robiłem to tylko raz a i tez nie mam potrzebnych narzędzi tylko bardziej chałupniczymi metodami. Raz mi sie udało a niewiem co będzie następnym razem. Więc ja nie pomoge.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

User avatar
 
Posts: 33
Joined: 19 January 2009, 17:45
Location: Chodzież
Motocykl: Fajer...........storm;-D
Year production: 1999

Post » 02 July 2009, 19:04

Penie ta RR była użytkowania turystycznie 120km/h na 6 biegu

i dlatego sie spiepszyła 2 bo za mało jeździłeś na 2 biegu.....proste jak drut.........


<hahahaha>

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests