It is currently 18 November 2025, 11:16

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

panewki

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 14
Joined: 28 May 2009, 16:58
Location: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Year production: 2002

panewki

Post » 19 October 2009, 15:47

witam. w 900rr chyba stukaja mi panewki. czy moge wymienic je same bez szlifu wału? oczywiscie jesli wał jest ok

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 17 August 2009, 12:31
Location: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Year production: 2001

Post » 19 October 2009, 16:24

Chyba ? moze opiszesz ? :P

 
Posts: 14
Joined: 28 May 2009, 16:58
Location: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Year production: 2002

Post » 19 October 2009, 16:46

nie będę opisywal co i jak. powiedzmy, ze to panewki. Prosilbym o konkretne odpowiedzi osób obczajonych w praktyce a nie tylko w teorii.

User avatar
 
Posts: 175
Joined: 01 October 2008, 09:12
Location: Nowa Deba
Points: 2
Motocykl: cbr 929rr
Year production: 2001

Post » 19 October 2009, 18:17

raczej bez szlifu walu sie nie obejdzie
przechuj ninia:)))

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 19 October 2009, 20:09

jesli wal jest ok to jak najbardziej mozna wrzucic NOWE panewki i moto bedzie latac
wciąż zajmuję się serwisem

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 19 October 2009, 21:05

jeżeli stukają to wał napewno choć troche ruszło (nawet jakas rysa itp).. ja robilem tkaie remonty w kilku motocyklach to jest różnie.. Musisz dokłądnie sprawdzić stan panewek i czopy wał zmierzyć czy aby napewno są okragłe a nie jajka;) - z moich doświadczen też wynika że zazwyczaj te co wypadają z bloku przy rozebraniu juz sa dosyc zuzyte... JA PROPONUJE KUPIĆ CAŁY WAŁ Z PANEWKAMI oczywiscie z pewnego źródła czasami tez jest koneicznosc wymiany KORby. pozdrawiam

 
Posts: 197
Joined: 04 July 2009, 13:30
Location: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Year production: 1998

Post » 20 October 2009, 14:20

[ Dodano: Wto Paź 20, 2009 2:23 pm ]
już tyle tych postów na temat panewek że jak by ktoś zobaczył to by z hondy zrezygnował myśląc o tym że na panewki bedzie robił. kup najlepiej następny silnik bo z tego co tu przeczytałem to po przełożeniu znów Ci wpiiiiiii panewki. tak że powodzenia życzę(nie wiem co Wy z tymi motorami robicie że panewki nie wytrzymują)

 
Posts: 530
Joined: 05 October 2007, 10:45
Location: LZA
Points: 3
Motocykl: Piechota
Year production: 0

Post » 21 October 2009, 00:20

maaaniekk wrote:[(nie wiem co Wy z tymi motorami robicie że panewki nie wytrzymują)


Stary, brudny olej lub/i jego niedostatek, stunty oraz poprzednie naprawy :brawo:

User avatar
 
Posts: 560
Joined: 19 June 2008, 19:49
Location: KALETY /
Points: 15
Motocykl: Komar
Year production: 0

Re: panewki

Post » 21 October 2009, 11:45

vap wrote:witam. w 900rr chyba stukaja mi panewki. czy moge wymienic je same bez szlifu wału? oczywiscie jesli wał jest ok


Musisz sobie zadać pytanie czy chcesz tym moto długo latać czy nie bo jak krótko wymień panewki i po spr.
Natomiast jak chcesz go mieć dłużej (kilka lat) a 900RR nie jeździ się spokojnie i na 100% pokusza Cię gumy, to wymieniłbym komplet wał panewki i spr korby.Bo jak za rok będzie to samo to po prostu szkoda kasy na ciągle tą samą robotę,chyba że Ci się nudzi i sam sobie to zrobisz.
Szczerze mało znam ścigaczy co wymiana panewek dała więcej niż sezon jak ktoś ostro lata :piwo:

Co do Hond To ``Piotrek`` Święte słowa inaczej nieśmiertelne :D

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 21 July 2010, 00:39

Jak to w końcu jest z tymi panewkami, można wymieniać panewki czy nie ? czy faktycznie jest tak że po wymianie panewek silniki przejeżdżają nie więcej niż sezon ??
Czy zawsze trzeba robić szlif wału zakładając nową panewkę czy jeżeli wał nie jest uszkodzony to można po prostu dokupić nową panewkę ?????? Wszędzie każdy pisze że sprzęty po wymianie panewek długo nie latają, ale jak jest naprawdę ???? fajnie gdyby odpowiedział cziken albo inny mechanik ...

[ Dodano: Sro Lip 21, 2010 12:39 am ]
Jak to w końcu jest z tymi panewkami, można wymieniać panewki czy nie ? czy faktycznie jest tak że po wymianie panewek silniki przejeżdżają nie więcej niż sezon ??
Czy zawsze trzeba robić szlif wału zakładając nową panewkę czy jeżeli wał nie jest uszkodzony to można po prostu dokupić nową panewkę ?????? Wszędzie każdy pisze że sprzęty po wymianie panewek długo nie latają, ale jak jest naprawdę ???? fajnie gdyby odpowiedział cziken albo inny mechanik :))

User avatar
 
Posts: 938
Joined: 31 December 2008, 16:05
Location: W-wa
Points: 11
Motocykl: SC57a
Year production: 2004

Post » 21 July 2010, 08:59


User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 22 July 2010, 09:56

Możesz założyć nowe panewki na wał bez szlifu tyle że będzie ci co jakiś czas znów obracać i znów koszta i czas!Lepiej zainwestować i zrobić to raz a porządnie!
Byle do Wiosny :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests