Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

panewki

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Rok produkcji: 2002

panewki

Post » 19 października 2009, 15:47

witam. w 900rr chyba stukaja mi panewki. czy moge wymienic je same bez szlifu wału? oczywiscie jesli wał jest ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 17 sierpnia 2009, 12:31
Lokalizacja: Pionki
Motocykl: GSXR litr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 października 2009, 16:24

Chyba ? moze opiszesz ? :P

 
Posty: 14
Rejestracja: 28 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Janów Lub
Motocykl: Cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 19 października 2009, 16:46

nie będę opisywal co i jak. powiedzmy, ze to panewki. Prosilbym o konkretne odpowiedzi osób obczajonych w praktyce a nie tylko w teorii.

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 2
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 19 października 2009, 18:17

raczej bez szlifu walu sie nie obejdzie
przechuj ninia:)))

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 października 2009, 20:09

jesli wal jest ok to jak najbardziej mozna wrzucic NOWE panewki i moto bedzie latac
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 19 października 2009, 21:05

jeżeli stukają to wał napewno choć troche ruszło (nawet jakas rysa itp).. ja robilem tkaie remonty w kilku motocyklach to jest różnie.. Musisz dokłądnie sprawdzić stan panewek i czopy wał zmierzyć czy aby napewno są okragłe a nie jajka;) - z moich doświadczen też wynika że zazwyczaj te co wypadają z bloku przy rozebraniu juz sa dosyc zuzyte... JA PROPONUJE KUPIĆ CAŁY WAŁ Z PANEWKAMI oczywiscie z pewnego źródła czasami tez jest koneicznosc wymiany KORby. pozdrawiam

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 20 października 2009, 14:20

[ Dodano: Wto Paź 20, 2009 2:23 pm ]
już tyle tych postów na temat panewek że jak by ktoś zobaczył to by z hondy zrezygnował myśląc o tym że na panewki bedzie robił. kup najlepiej następny silnik bo z tego co tu przeczytałem to po przełożeniu znów Ci wpiiiiiii panewki. tak że powodzenia życzę(nie wiem co Wy z tymi motorami robicie że panewki nie wytrzymują)

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 21 października 2009, 00:20

maaaniekk pisze:[(nie wiem co Wy z tymi motorami robicie że panewki nie wytrzymują)


Stary, brudny olej lub/i jego niedostatek, stunty oraz poprzednie naprawy :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: panewki

Post » 21 października 2009, 11:45

vap pisze:witam. w 900rr chyba stukaja mi panewki. czy moge wymienic je same bez szlifu wału? oczywiscie jesli wał jest ok


Musisz sobie zadać pytanie czy chcesz tym moto długo latać czy nie bo jak krótko wymień panewki i po spr.
Natomiast jak chcesz go mieć dłużej (kilka lat) a 900RR nie jeździ się spokojnie i na 100% pokusza Cię gumy, to wymieniłbym komplet wał panewki i spr korby.Bo jak za rok będzie to samo to po prostu szkoda kasy na ciągle tą samą robotę,chyba że Ci się nudzi i sam sobie to zrobisz.
Szczerze mało znam ścigaczy co wymiana panewek dała więcej niż sezon jak ktoś ostro lata :piwo:

Co do Hond To ``Piotrek`` Święte słowa inaczej nieśmiertelne :D

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 21 lipca 2010, 00:39

Jak to w końcu jest z tymi panewkami, można wymieniać panewki czy nie ? czy faktycznie jest tak że po wymianie panewek silniki przejeżdżają nie więcej niż sezon ??
Czy zawsze trzeba robić szlif wału zakładając nową panewkę czy jeżeli wał nie jest uszkodzony to można po prostu dokupić nową panewkę ?????? Wszędzie każdy pisze że sprzęty po wymianie panewek długo nie latają, ale jak jest naprawdę ???? fajnie gdyby odpowiedział cziken albo inny mechanik ...

[ Dodano: Sro Lip 21, 2010 12:39 am ]
Jak to w końcu jest z tymi panewkami, można wymieniać panewki czy nie ? czy faktycznie jest tak że po wymianie panewek silniki przejeżdżają nie więcej niż sezon ??
Czy zawsze trzeba robić szlif wału zakładając nową panewkę czy jeżeli wał nie jest uszkodzony to można po prostu dokupić nową panewkę ?????? Wszędzie każdy pisze że sprzęty po wymianie panewek długo nie latają, ale jak jest naprawdę ???? fajnie gdyby odpowiedział cziken albo inny mechanik :))

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 21 lipca 2010, 08:59


Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 22 lipca 2010, 09:56

Możesz założyć nowe panewki na wał bez szlifu tyle że będzie ci co jakiś czas znów obracać i znów koszta i czas!Lepiej zainwestować i zrobić to raz a porządnie!
Byle do Wiosny :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości