It is currently 18 November 2025, 11:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Parę problemów z nowo nabytą SC33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 44
Joined: 22 April 2010, 22:57
Location: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Year production: 1992

Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 22 April 2010, 23:01

Witam!

Na początek chciałbym się przywitać gdyż jestem tu nowy :piwo:

Mam parę rzeczy do dopracowania w sprzęcie, ale nie wiem od czego zacząć:

1. Kierunkowskazy włączają się z dużym opóźnieniem- podejrzewam przerywacz ale nie mam pewności.
2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??
3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.

Z góry dzięki za pomoc!

 
Posts: 58
Joined: 18 April 2008, 18:52
Location: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Year production: 1997

Post » 22 April 2010, 23:04

A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.

User avatar
 
Posts: 174
Joined: 22 February 2010, 22:17
Location: Łódź
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1997

Post » 22 April 2010, 23:12

Patryk2528 wrote:3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.


bo ma zgasnąć dopiero przy zapięciu biegu ;)

User avatar
 
Posts: 166
Joined: 02 September 2008, 09:11
Location: Świdnica
Points: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Year production: 1999

Re: Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 22 April 2010, 23:33

Patryk2528 wrote:2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??


Czesc. Czujnik masz pomiedzy pompą wody a dźwignią zmiany biegów, taki pojedyńczy przewód z gumową osłonką.

User avatar
 
Posts: 628
Joined: 18 January 2009, 18:55
Location: Gliwice
Points: 3
Motocykl: cbr 929
Year production: 2000

Post » 22 April 2010, 23:34

Kondore wrote:A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.
a jaki to ma związek z problemami o które Patryk pyta ? wg mnie żadne

User avatar
 
Posts: 23
Joined: 22 April 2010, 16:12
Location: Dzierżoni
Motocykl: W poszukiwaniu 1000RR
Year production: 0

Post » 23 April 2010, 00:32

Patryk2528 wrote:1. Kierunkowskazy włączają się z dużym opóźnieniem- podejrzewam przerywacz ale nie mam pewności.


Zajrzyj najpierw do przełącznika może zasyfiły się styki dlatego tak łapie WD40 lub jakiś środek do poprawy kontaktu powinien pomóc lecz nic jednak nie zastąpi dokładnego wyczyszczenia i przetarcia delikatnie styków panierem ściernym

 
Posts: 44
Joined: 22 April 2010, 22:57
Location: Mrągowo
Motocykl: CBR SC28
Year production: 1992

Post » 23 April 2010, 06:18

Motocykl nie gaśnie nawet po wrzuceni biegu, mogę jechać z rozłożoną...

Dałem za niego BMW e36 ;)

 
Posts: 58
Joined: 18 April 2008, 18:52
Location: Łuków
Motocykl: CBR 900 rr sc33
Year production: 1997

Post » 23 April 2010, 06:21

orzech wrote:
Kondore wrote:A ile za nią zapłaciłeś? Jeśli oczywiście to nie tajemnica.
a jaki to ma związek z problemami o które Patryk pyta ? wg mnie żadne


Nie ma żadnego związku dlatego nie musi odpowiadać.Pytam z ciekawości.

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Re: Parę problemów z nowo nabytą SC33

Post » 23 April 2010, 08:15

Patryk2528 wrote:2. Kontrolka biegu jałowego świeci się cały czas- gdzie jest czujnik??
3. Po rozłożeniu stopki motocykl nie gaśnie.


Punkt 2 i 3 są połączone!!! Motocykl nie gaśnie bo "myśli", że ma cały czas luz... Zrób najpierw czujnik luzu
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posts: 366
Joined: 02 December 2007, 15:03
Location: Rzeszów
Points: 1
Motocykl: cbr sc57b
Year production: 0

Post » 23 April 2010, 13:43

popatrz czy kable idące od czujnika nie są zmostkowane pod siedzeniem,moziwe że kolesiowi padł czujnik i połączył na ostro dlatego mozesz jechac z otwarta.

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 23 April 2010, 15:40

Albo sprawdź czy nie zjarały się diody. Masz trzy opcje:
1. Diody
2. Czujnik kosy
3. Czujnik neutral'a

Ja bym postawił na diody
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests