To bardzo kiepsko szukałeś jak nie znalazłeś, opisywałem to , chyba w SC33 (to samo).
Nie musisz ściągać koła (nie ma sensu).
W sumie żadna filozofia przy rozkładaniu, nie było sensu rozbierania połowy rzeczy które już rozebrałeś
Jak coś będziesz potrzebował to służe pomocą.
[ Dodano: Wto Lip 19, 2011 10:15 pm ]Cenne rady:
-Olej spuść na włożonym silniku
-Rozkręć od razu ten dekielek co się tam filtr oleju przykręca (lub wężyk - nie pamiętam)
-Pamiętaj przed rozpołowieniem silnika że śruby mocujące połówki silnika są zarówno od góry silnika (koło rozrusznika) , po obwodzie silnika (przed silnikiem, przy kolektorach) jak i kilka pod miską olejową.
-Proponuję od razu sprawdzić stan panewek.
- Do skrzyni dostaniesz się ściągając dolną połowę silnika
- Obowiązkowo wszystko składaj z kluczem dynamometrycznym!
- nie tykaj rozrządu, ale po złożeniu przed odpaleniem proponuję lekko odciągnąć śrubę napinacza (w jego środku) i puścić żeby napiął od początku rozrząd.