Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 01:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klatka i crashe na wahacz

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Klatka i crashe na wahacz

Post » 28 marca 2010, 12:26

Ostatnimi dniami zamontowałem do swego sprzęta klate i crash-pady na wahacz. Klatka wykonana jest z rury 3/4 cala o ściance 2,2mm. Do tego również crashe wykonane z ertalonu. 4 na klatke (2 jeszcze nie zamontowane) i 2 na wahacz.
Całość nawet fajnie się prezentuje :D

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 28 marca 2010, 12:45

fajna klatka ladnie wykonana ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 19 lutego 2009, 15:46
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2010, 14:23

Jak do stuntu to bardzo fajna, ale w zakrętach to chyba się nie poskładasz za bardzo z tą klatką. Dość szeroka jest na dole.

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 28 marca 2010, 16:42

Jesli faktycznie używasz do stuntu, to fajne akcesoria, ale od jazdy jak dla mnie nie potrzebne i szpecące motocykl.

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2010, 18:12

złożyć to się złożysz ale za montuj sobie pianki tak jak ja mam w swoim bo sobie kolana po odbijasz

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2010, 19:03

Przy składaniu nie przeszkadza a kolan nie zdarzyło mi się jeszcze obić (pewnie ze względu na mój wzrost)
klatke zakładam tylko gdy zamierzam trochę poszaleć :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 28 marca 2010, 19:53

przy postoju na światłach mi lekko się nogi opierają i przez drgania miałem obite gnaty

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 marca 2010, 20:48

panowie prędzej czujnik przechyłu zgasi motor niz klata zaczepi przy wykładaniu wiem bo ją robiłem ,pierwsze zetkniecie z asfaltem ma te gięcie po środku ,a dostawać troche musi bo jest dekielek i musi troche od niego odstawać ,jesli ktoś by w niej sie wyłożył tak że aż czepnie asfaltu , to oddam taką klate za free :D

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 31 marca 2010, 20:08

Czyli mamy rozumieć, że wcześniej podnóżki zostaną przytarte niż klatka, bo jeśli nie to lipa :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 122
Rejestracja: 13 września 2009, 22:15
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 2 x CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 31 marca 2010, 20:37

Jeszcze nie udało mi się sprawdzić co pierwsze przyciera, klatka czy podnóżki. Jak to nastąpi to dam znać :D


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości