Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Amortyzator skretu Toby

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 73
Rejestracja: 02 stycznia 2008, 23:18
Lokalizacja: Olsztyn/G
Motocykl: CBR954
Rok produkcji: 2002

Amortyzator skretu Toby

Post » 13 lutego 2008, 23:26

Jest to amortyzator montowany nie do wierzyczki tylko z boku do lagi i silnika. Co sadzicie o takim rozwiazaniu. czy jest tez tak samo skuteczne jak amortyzator zamontowany na wierzyczce?? Amorek ma 26 stopniowa regulacje.

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 11:27 pm ]
Poszukalem poczytalem i temat jest nieaktualny poniewaz gosc sprzedaje amorek do ducati a w opisie jest ze do 929. Kompletny kretyn. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 21 lutego 2008, 00:25

Moim zdaniem jedyna roznica w takim amoru to problem z regulacja (trzeba sie zatrzymac) a przy glowce ramy mozesz regulowac w czasie jazdy - poprostu wygoda ;)

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2008, 18:12

A do 929 wartu dac amor skretu? czy Tenmodel jeszcze jest w miare i obejdzie sie bez niego

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 04 stycznia 2008, 21:31
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: Honda Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2008, 18:27

Wież mi że warto ! jeżdziłem troche bez amorka ale teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez tego ! pozdrawiam.
Honda 929+akrapovic+oploty+xenon Hella+amor skrętu HP+crash pady.

 
Posty: 48
Rejestracja: 17 marca 2008, 13:00
Lokalizacja: Świdnica
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2008, 19:44

A jakie ceyny i jakie polecasz amory skretu?

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 17 marca 2008, 21:18

Ja mam w 954 amora LSL mocowany do główki ramy i do lagi. Można go bez problemu regulować w czasie jazdy a kosztował rok temu 1100 zł o ile dobrze pamiętam. Różnica w jeździe z amorem i bez jest ogromna.Pozdro :D

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 17 marca 2008, 23:00

Witam moj amorek jest mocowany laga stelaż i nie mam problemu by rgolowac go podczas jazdy :mrgreen:

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 04 czerwca 2008, 23:59

Czy zestawy montazowe do 954 i 929 sa takie same. Na allegro jest sporo do 954 a ja potrzebuję do 929.
Ktory jest według Was lepszy do lagi czy do półki?

 
Posty: 131
Rejestracja: 21 lutego 2008, 16:10
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 4
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2008, 07:09

Mocowane do półki amory są bardziej precyzyjne w wykonaniu i działaniu. Są także o wiele droższe i robione pod model z kitem montażowym. Dla biedniejszych lub skąpych można zamontować prostszy mocowany do lagi z mniej precyzyjną pracą iregulacją. Tak czy owak konieczny jest jakikolwiek :wink: Ja mam tytanowego MATRISA za 600 euro i jestem zadowolony :lol: Jeździłem również na mocowanym do lagi w bandicie i to zupełnie inna bajka była :roll:
kogut

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2008, 07:52

Chlopaki moze ktos podpowie jak regulowac amorek ( uzalezniac regulcje od drogi, jazdy dokrecac go czy popuszczac)... Kupilem Bladego juz z amorkiem (OHLINS), szukalem na necie instrukcji i nic... Tak jak byl ustawiony na poczatku, tak jezdze... A skoro juz jest to warto by go wykorzystywac w 100%-ach!

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 05 czerwca 2008, 09:40

ja mam tego : http://www.hardracing.com/Shocks%20&%20 ... Scotts.htm

moim zdaniem jest zajebisty ma takie regulacje króre inne amory nie posiadaja, ale jesli chodzi o ustawienie stopnia twardosci to troche z tym powalczylem , nawet chcac skrecic w prawo pojechalem prosto.
znalazlem kompromis ustawiajac najtwardziej, ale zeby moznabylo jeszcze skrecac

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 05 czerwca 2008, 12:51

Ponawiam pytanie o zestaw mocujący 929 i 954

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości