Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 09:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana płytek przpustnicy, modyfikacja filtra powietrza...

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Zmiana płytek przpustnicy, modyfikacja filtra powietrza...

Post » 08 lipca 2011, 23:42

znalazłem w internecie ciekawy temat, wprawdzie dotyczy FZ1 ale może przy CBR też zda egzamin.

http://nicram100.riderblog.pl/Fz1_stroj ... b1545.html



http://www.youtube.com/watch?v=tr0o7cmF ... r_embedded



Jak myślicie czy modyfikacja typu przerobienie filtra powietrza oraz płytek przepustnic tak jak w linku to opłacalny zabieg czy niepotrzebne marnowanie czasu?
Serce bije w tempie obrotów maszyny...

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 09 lipca 2011, 07:43

Mod (wymiana płytek)wzmacnia reakcje na gaz w środkowym zakresie obrotów, natomiast AIS, czy też PAIR mod właściwie nic poza dodatkowym miejscem i zdjęciem wagi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 62
Rejestracja: 22 lutego 2011, 21:11
Lokalizacja: Raszyn
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 09 lipca 2011, 07:49

no tak zgadzam się z tym, filtr powietrza? Powiększenie wlotów + dostrojenie do całości power commandera da jakiś efekt w górnym lub dolnym zakresie obrotów?
Serce bije w tempie obrotów maszyny...


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości