Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przeróbka wydechu 929 RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 01 lutego 2010, 12:49

Bym był nawet czymś takim zainteresowany ;)

misiopajur jakie ma znaczenie lambda przy tym wydechu?
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 lutego 2010, 17:45

jak dla mnie troszeczke za krótki jak na 929 ;]

[ Dodano: Pon Lut 01, 2010 4:58 pm ]
Obrazek TAK WYGLADA TO NA MOTOCYKLU.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 01 lutego 2010, 20:06

NAWIERCANIE SERYJNEGO WYDECHU TO ROBIENIE Z POLONEZA SUBARU
aha sprzeda seryjny wydech w dobrym stanie do 929/954 -cena 100zł ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 01 lutego 2010, 20:31

sasza_19 pisze:jak dla mnie troszeczke za krótki jak na 929 ;]

[ Dodano: Pon Lut 01, 2010 4:58 pm ]
[url=http://img193.imageshack.us/img193/3000/wydech1.jpg]Obrazek[/URL] TAK WYGLADA TO NA MOTOCYKLU.


Mi się to nie widzi teraz ten tłumik :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lutego 2010, 21:06

Ja też nie jestem zwolennikiem "bebeszenia" albo after albo seria

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 01 lutego 2010, 22:33

Nie wiem wedle uznania , mnie poprostu denerwowało jak moja honda chodziłą jak pszczółka przy wiekszych predkosciach nie słyszałem nic procz wiatru. Teraz jest o niebo lepiej ładnie chodzi jak sie wkreca na obroty na biegach a roznicy w mocy jakoś nie odczułem. Dodam że dźwięk nie jest uciążliwy. a stwierdzenie z tym polonezem to troszeczke nie na miejscu - nie obraź sie - ale według mojego gustu wydech u mnie wyglada bardziej estetycznie niż Twoja robocizna, więc równie dobrze moglbym tak powiedzieć o Twoim - no ale nie należe do krytyków ;) pozdrawiam

 
Posty: 10
Rejestracja: 04 maja 2009, 09:32
Lokalizacja: SCI
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2010, 23:11

Mam pytanie, czy ktoś wie w którym miejscu w ukladzie wydechowym 929 znajduje sie katalizator i jak sie do niego dobrać ?

Obrazek

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2010, 13:22

katalizator jest chyba przy koncowce kolektorow

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 lutego 2010, 14:04

Schemat jest chyba od wersji europejskiej z tego co mi wiadomo ta wersja nie ma ani sondy lambda ani katalizatora, poza tym fizycznie nie ma go na powyższym schemacie :P

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2010, 14:29

a tu jest temat w ktorym panowie pisza o wyrzucaniu kata (co prawda 954 ele 929 chyba tez)
http://forum.fireblade.pl/topics30/co-d ... vt2148.htm

i 'misiopajur' napisal
chłopaki qrw.wywalcie te seryjne wydechy
od roku praktycznie jezdze na samym kolektorze z sondą-a wydech to nakladka wielkosci puszki od piwa wykonana z carbonu.
tydzien temu zalozylem seryjny wydech zeby sprawdzic jak sie zachowuje moto--masakra
palil 1 l wiecej paliwa mocy odczuwalnie z 1/3 mniej i cichy jak sqter-jezdzic się nie chciało
..na samym kolektorze moto ma max mocy i pali ok 5.5 l /100km-takie jest moje doświadczenie--po przejechaniu 20 tys km na samym kolektorze

wiec chyba ma sonde i kata pewnie mial

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2010, 15:06

wersje amerykańskie nie mają sond i katalizatorów. w europejskich, praktycznie w każdym motocyklu, katalizator jest zaraz za łączeniem 2 rurek w jedną idącą bezpośrednio do tłumika. to jest to miejsce gdzie rura jest grubsza. nawet na tym schemacie widać gdzie jest katalizator.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 lutego 2010, 16:26

dobra mój błąd :P ale sondy i tak nie ma

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości