Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 20:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zadupek z 1000RR do 929?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 28 maja 2012, 10:19
Lokalizacja: TST
Motocykl:

Zadupek z 1000RR do 929?

Post » 20 lutego 2013, 18:06

Witam
wymysliłem taki plan zeby wsadzic zadupek od 1000RR do 929
co myslicie o tym drodzy koledzy ?
ktos cos takiego moze robił juz ? jakies wskazówki? :) mile widziane
Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 20 lutego 2013, 18:16

Ulep, rzeźba - takie jest moje zdanie na temat takich przeszczepów.

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 20 lutego 2013, 19:27

LENAR, :clap: dobrze prawisz :D .. widziałem kiedyś coś takiego... i nie wiem po co to niektórzy robią i co im się nie podoba w wyglądzie zadupka 929.

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 20 lutego 2013, 20:38

StrunaTST pisze:ktos cos takiego moze robił juz ? jakies wskazówki? mile widziane


Przypominam tylko jak brzmiało pytanie bo dalej nie widzę, żebyście coś napisali w tym temacie. Wielu przerabiało zadupki w SC33, SC28 czy inne. Każdemu się podoba co innego więc nie widzę przeszkód, żeby sobie maszynkę zmodyfikować. Sam bym chętnie swojej Rudej wstawił zadupek o jakiegoś Gixa ale nie mam sprzętu i umiejętności.

PS: StrunaTST, najlepiej poszukać na zagranicznych forach. Tam znajdziesz dużo więcej patentów i modyfikacji. Często zdjęcia poglądowe wystarczają, żeby wiedzieć jak co zrobić.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 20 lutego 2013, 23:08

Mikele pisze:Przypominam tylko jak brzmiało pytanie bo dalej nie widzę, żebyście coś napisali w tym temacie.


:027: A to co to jest, jeśli nie prośba o wyrażenie zdania na ten temat:
StrunaTST pisze:co myslicie o tym drodzy koledzy ?


Mikele, jak dla mnie to możesz sobie każdą owiewkę z innego motocykla zamontować, zadupek z suzuki, boki z kawasaki, błotnik z ducati a bak od komarka. Tylko po co tak krzywdzić motocykl. Nie rozumiem takiej "twórczości" i tyle. Chociaż w sumie druciarstwo artystyczne... to takie polskie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 21 lutego 2013, 00:53

Panowie kazdy lubi to co lubi :) a panu LENAR sie nie podoba nie pisze :one: :clap:
tak dla przykladu http://www.forum-auto.com/moto/section2 ... 378789.htm haha :one:
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2013, 08:20

Przypadkiem kiedyś trafiłem na taki tiuning Niemca ;) http://www.cbr1000rr.de/fireblade_forum ... 31e551edbd

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2013, 11:54

LENAR pisze:Ulep, rzeźba - takie jest moje zdanie na temat takich przeszczepów.


skoro oryginalny motocykl jest taki zaaajebissty twoim zdaniem, to czemu przemalowałeś swój w repsola ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 21 lutego 2013, 13:30

Nie porównujmy przemalowywania do przerabiania motocykla.

Ogólnie jak taka rzeźba zrobiona jest ze smakiem to ma racje bytu, kwestia czy się opłaca w to bawić... ;) Nie mówię tu o kasie, bo gdy moto jest po upadku/wypadku i ten zadupek trzeba wymienić, tylko kwestia nerwów :diabel:
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 21 lutego 2013, 14:40

cbrstreet, nie będziesz mi mówił kiedy i co mogę pisać, zostaw to moderatorom. Założyciel tematu pyta o zdanie na temat przeszczepu, więc mam prawo odpowiedzieć.

motobandyta pisze:skoro oryginalny motocykl jest taki zaaajebissty twoim zdaniem, to czemu przemalowałeś swój w repsola ??
Po pierwsze nie malowałem, a kupiłem nowe plastiki OEM. A po drugie nie porównuj tuningu gdzie gadżety masz "Plug&Play" do rzeźbienia w plastikach bądź w elementach ramy.
Ale pamiętam twoją wypowiedź sprzed jakiegoś czasu gdzie nie widziałeś problemu w zwężaniu opony za pomocą szlifierki, więc tym bardziej rozumiem, że podobają ci się takie drut-tuningi.

Z mojej strony tyle, dajmy dojść do głosu mistrzom spawarki i szlifierki kątowej.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2013, 15:44

wszyscy się podniecacie cusom bikeami /strea fighterami, być może kolega zmierza zrobić jakiegoś fajnego customa a początkiem będzie zmiana zadupka.

co do zwężania opony to nie pisałem że kiedykolwiek tak robiłem pisałem jedynie że są ludzie co tak robią nigdy nie pisałem że sam tak robiłem i czy uważam to za rzecz dobrą czy złą.

ja jedynie nacinam opony

LENAR jak by nie patrzyć nie masz oryginalnego repsola i dla mnie jest to taki sam drut tuning jak każdy inny optyczny tuning mógłbym powiedzieć bo przecież nie wyjechał taki z fabryki, jednak trzeba ci przyznać na plus że przynajmniej pomalowałeś koła, czego wielu nie robi zmieniając owiewki

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 lutego 2013, 00:05

o gustach i gusteczkach sie nie dyskutuje,każdy ma ma prawo się wypowiedzieć ale na temat wypominanie,kłótnie itp.itd nie sa nikomu tu potrzebne !!!
panowie dyskusja na temat nie zostanie na poziomie rozmowy w innym przypadku temat zostanie zamknięty .

A wracając do tematu nasz kolega Pietrucha przekładał wszystkie owiewki sc57A do sc44 prócz nakładki napisz do niego w wolnej chwili na pewno udzieli ci paru wskazówek ;) Pietrucha8112

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości