Założyłem w końcu xenon do mojej 929 i przy okazji opisze to i owo. Może się komuś przyda.
Całego procesu nie będę opisywał bo zrobił to już ładnie Ferson w temacie "INSTALACJA Xenonów w 954RR". Skoncentruje się tylko na tym jak rozwiązałem problem z przewodami i miejscem na przetwornice o standardowym wymiarze (czyt. dużą)
Jako że nie działa mi regulacja lampy postanowiłem rozebrać cały przód i przy okazji ją naprawić. Nie ukrywam że miałem sporo łatwiej ale i bez tego też powinno się udać.

Pierwszy problem jaki się pojawił to uszczelnienie lampy. Seryjnie odpowiada za to przejściówka pomiędzy żarówką a kostką która idealnie leży w gumowej osłonie. Tej przejściówki nie udało mi się dopasować do żarnika.
Ja zrobiłem to tak. Do zestawu xenonów był dołączony taki niby uniwersalny gumowy kołnierz. Wyciąłem w nim dziurę i wsadziłem tam podstawę żarnika, jako że nie jest ona owalna to okleiłem ją izolacją żeby ciasno siedziała. Zewnętrzną część tego "uniwersalnego" kołnierza okroiłem nożem i całość idealnie zaczęła pasować w otwór w tej fabrycznej gumowej osłonie reflektora. Wszystko do kupy i zbani

Kolejny kłopot to miejsce na przetwornice (w wersji nie slim). Na pierwszy rzut oka idealnie pasuje z lewej strony pod czarnym plastikowym wypełnieniem, jednak, moim zdaniem, nie ma tam żadnego sztywnego elementu do którego można by ją przyczepić, tylko trzęsące się plastiki. Jest tam kawałek ramy z pod baku ale nie miałem pomysłu jak to wykorzystać.
Na początku wcisnąłem przetwornice w otwór "stelażu" od z zegarów ale siedziała tam pod dziwnym kontem i przewody jakoś dziwnie wisiały (Wersja silm powinna tam pasować lepiej). W końcu wymontowałem przekaźnik (przerywacz?) i przetwornica idealnie położyła się na reflektorze pod stelażem od zegarów. Dwie opaski odpowiednio ją usztywniły a przekaźnik idealnie położył się obok zabezpieczony trzecią opaską (na 2 zdjęciu bardzo dobrze to widać). A, kabel doprowadzający prąd do postojówek trochę przeszkadzał i musiał zmienić delikatnie swój bieg.
Nadmiar przewodów z instalacji ksenonów powędrował pod lewe wypełnienie.I tyle



Dzisiaj była próbna jazda, nocna - miodzo
![n :]](./images/smilies/582.gif)
BTW:
Kupiłem komplet do auta, tak więc mam na sprzedanie zestaw na jeden reflektor:
- żarnik H7, barwa 6000 K
- przetwornica ( 3 generacji - cokolwiek by to znaczyło
![n :]](./images/smilies/582.gif)
- okablowanie + instrukcja
- zaczepy i śrubki (mi się nie przydały)
- gwarancja 12 miesięcy (dorzucam kopie dowodu zakupu, jak by było mało to w razie czego dośle orginał)
C E N A: 85,- zł
zestaw kupiłem tu:
http://moto.allegro.pl/item630875540_zx ... mocja.html