Cześć. Temat przerabiany, przewinął się już parę razy na forum, była już instalacja w 1000 RR, 954 i po części w 929... no ale coż Ostatnio wziąłem się za montaż xenona 6000k w mojej 929. Porobiłem parę zdjęć, zebrałem wszystko w kupę i jakoś postaram się Wam to przedstawić...
1. XENON 6000k
Kupiłem na Allegro komplet (2x żarnik H7, 2x przetwornica i jakieś cuda do montażu) za 155 zł.
2. MONTAŻ
W pierwszej kolejności pasowałoby znaleźć miejsce na przetwornicę. Najlepiej umieścić ją pod lewym wypełnieniem. Miejsca w ch... i siedzi jak złoto, a co do wlotów airboxa... hmmm różnicy w mocy nie czuję, swoją drogą po drugiej stronie japońce upchali jeszcze więcej kabli i działa
Żeby dobrze przymocować przetwornice pasuje ściągnąć wewnętrzną owiewkę. Później cztery dziury na krzyż, dwie czarne opaski i dla pewności taśma dwustronna na gąbce. W instrukcji jest napisane żeby nie montować przetwornicy blisko źródeł ciepła. Dlatego okleiłem wewnętrzną część plastiku takim czymś do kominów co by się nie grzało (nie wiem jak to się nazywa, na zdjęciu widać). Bez tego pewnie też by było, ale miałem pod ręką to co mi szkodzi
Przetwornice mamy już za sobą, teraz trzeba dopasować żarnik. Z kołnierzyka, który dostaliśmy w zestawie wyciągamy kable które idą do zasilania tak, że zostają tylko kable od żarnika do przetwornicy jak na zdjęciu. W oryginalnej gumie nie trzeba nic wycinać, wpychamy w nią tylko nowy kołnierz.
Teraz czas założyć plastik z przetwornicą, żarnik i pospinać kable.
Jeszcze wypełnienie.... a tak to wygląda po złożeniu...
3. EFEKT
Najważniejsze... porównanie żarówki H7 55w (zdjęcie 1) i xenona (zdjęcie 2).
1.
2.
To by było na tyle... Dzięki za uwagę.