Dzisiaj jest 01 maja 2024, 05:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przeróbka wydechu 929 RR

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 03 lutego 2010, 16:31

to dlaczego MISIOPAJUR ma w swoim

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 lutego 2010, 16:38

bo ma inną wersję nie wiem dokładnie na jaki rynek i w których montowali sondę lamba ale jest to znacząca mniejszość motocykli na naszym rynku. Poznasz po tym ta co ma ostatni fragment kolektora w kształcie grubego walca ma sondę, ta co ma ten fragment w kształcie stożka nie ma sondy.... z resztą sonde widać rzuć okiem na galerie jestem pewien że 80-90% jest bez sondy

 
Posty: 10
Rejestracja: 04 maja 2009, 09:32
Lokalizacja: SCI
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2010, 11:13

Czyli zeby sie pozbyc katalizatora trzeba by to rozcinac ??

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 22 marca 2011, 19:19

koledzy odgrzeje kotelta jak zdejme tlumnik to na rurze ktora w neigo wchodzi jest jaki by lejek z siatki z dziura na koncu potrzebne to??

 
Posty: 33
Rejestracja: 13 lutego 2011, 12:40
Lokalizacja: parczew/B
Motocykl: honda sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 22 marca 2011, 22:54

koledzy ten schemat jest warsie bez katalizatora i sondy
.katalizator znajduje się tlumniku

[ Dodano: Wto Mar 22, 2011 10:06 pm ]
california.jpg
Plik ściągnięto 29 raz(y) 59,76 KB

reszta.jpg
Plik ściągnięto 25 raz(y) 55,09 KB

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 marca 2011, 13:48

@zondar - jakiś japończyk policzył że tak ma być i tak jest. odpowiada to za nielinearność przepływu spalin. to dobrane jest z całym przepływem gazu przez układ. reasumując - możesz z czystym sercem to wyje...ciąć. ale po co?

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 24 marca 2011, 00:07

zondar, ja u siebie mam to wyciete bo mi nie pasowalo do komina i po prostu poszedlł bosch w ruch :)
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2011, 00:22

Dokładnie - jak chcesz założyć sportowy kocioł i nie wchodzi to poprostu usuń to badziewie!!

 
Posty: 14
Rejestracja: 02 maja 2010, 11:53
Lokalizacja: Modlin Tw
Motocykl: Ducati St4s,S4,BMW R850R
Rok produkcji: 1996

Post » 27 marca 2011, 21:16

W piątek miałem okazję zacząć przeróbkę tłumika w 929 aluminiowy spawany z tytanowymi bebechami .Właściciel nakazał skrócić go o 10cm.Wywalę tytanowe bebechy i założę przelot -rure perforowaną coś około ponad 50mm średnicy a wokół niej materiały jak w tłumikach akcesoryjnych odporne na wydmuchiwanie i wysoką temperaturę. Jutro będę kończył .Dobrze że mam spawarke do alu...Ciekawe jak to wyjdzie.
Liczy się tylko jakość decybeli -505436737

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 27 marca 2011, 22:36

heja Edzio !!!
Już moją puszkę przerobileś, i jestem zajebiscie zadowolony.
Polecam Cie przy kazdej okazji :D
coco jumbo i do przodu

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 28 marca 2011, 00:51

Ja w lipcu też załatwiłem swojego przelotowego BoS-a, bo był za cichy i krótszy bardziej mi się podoba. Został skrócony o 17 cm.
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 28 marca 2011, 01:08

..o książkowy przykład SONDY LAMBDA....chyba montowane były tylko w czarnych malowaniach :D

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości