Ostatnio u siebie robiłem zamiankę wahacza z 954 do swojej 929, niby wszytko pasuje okey ale o pisze żeby ktoś jak ja nie miał ze czegoś brakuje itp.
Potrzebne będzie :
Z części 954 (opisuje też to rysunek poniżej ) :
- wahacz 954
- mocowanie hamulca (trzymadlo na ośce)
- conecting bar i płytki zawieszenia (czyli płytki w kształcie trójkątów i łącznik do ramy)
- ślizg łańcucha (w 929 ma inne otwory montażowe)
Dwie ostanie pozycje wyglądają praktycznie identycznie jak w 929 ale nie zwierzajcie się pozorom jak nie będziecie mogli spiąć amortyzatora z wahaczem i założyć zacisku hamulcowego są różnice bez tych gratów nie podejdzie
Co do mocowania samego wahacza do łapy przy silniku niema problemów Plug and play
Z narzędzi potrzebne będzie :
-stojak pod przód
-najlepiej wyciągarka do silników zęby tył podwiesić
-rozpinacza do łańcucha
-klucz ampulowy (imbusowy)duży do rozkręcenia mocowania amora
-kompleta kluczy
Rysunek co potrzeba poglądowo
Po zabiegu :