Dzisiaj jest 02 maja 2024, 04:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zamiana wahacza z 954 do 929 opis krótki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Zamiana wahacza z 954 do 929 opis krótki

Post » 11 września 2010, 11:12

Ostatnio u siebie robiłem zamiankę wahacza z 954 do swojej 929, niby wszytko pasuje okey ale o pisze żeby ktoś jak ja nie miał ze czegoś brakuje itp.

Potrzebne będzie :

Z części 954 (opisuje też to rysunek poniżej ) :

- wahacz 954
- mocowanie hamulca (trzymadlo na ośce)
- conecting bar i płytki zawieszenia (czyli płytki w kształcie trójkątów i łącznik do ramy)
- ślizg łańcucha (w 929 ma inne otwory montażowe)

Dwie ostanie pozycje wyglądają praktycznie identycznie jak w 929 ale nie zwierzajcie się pozorom jak nie będziecie mogli spiąć amortyzatora z wahaczem i założyć zacisku hamulcowego są różnice bez tych gratów nie podejdzie

Co do mocowania samego wahacza do łapy przy silniku niema problemów Plug and play

Z narzędzi potrzebne będzie :
-stojak pod przód
-najlepiej wyciągarka do silników zęby tył podwiesić
-rozpinacza do łańcucha
-klucz ampulowy (imbusowy)duży do rozkręcenia mocowania amora
-kompleta kluczy

Rysunek co potrzeba poglądowo
Obrazek


Po zabiegu :
Obrazek


Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 11 września 2010, 14:48

To jeszcze napisz czym wahacz od 929 rozni sie od 954 i dlaczego go zmieniles :027:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 11 września 2010, 17:39

wizualnei ladniejszy i z tego co pamietam nieco lzejszy ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 12 września 2010, 11:56

i podobnież krótszy

PostTen post został usunięty przez maciekx 08 stycznia 2015, 11:45.

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 19 września 2010, 13:23

speed1_2004, a czemu w temacie o wahaczu ten link!!?? jest temat o przeróbce lampy i już wrzucon był link do takiego zestawu :) jednak nie zamontowanego! a ja uważam że powinno się na 2 motory kupić 3 zestawy i po 3 soczewki na lampę dać to by była pełnia szczęścia :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 15 października 2010, 08:46

napisz czy wymieniałeś jakieś łożyska/tuleje czy na co tam jest ten wahacz złożony i jaki wyszedł całkowity koszt modernizacji..

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 16 października 2010, 01:32

jak wyżej napisałem ze wahacz wchodzi normalnie miejsca stare 929 (lożyska tulejki są takie same )jedynie potrzeba dokupić trzymanie zacisku na osce od 954 oraz trójniki łączące wahacz amortyzator i łącznik do łapy silnika (wszystko na rysunkach powyżej !!!)



Koszta :
-wahacz 50-350pln
-łacznik 50 -150pln
-osadzenie zaciski na ośce 50pln


+robota jak nie masz gdzie i jak samemu mu zrobić mnie to kosztowało 250pln

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 listopada 2010, 19:36

wahacz jest krotszy, moto lepiej w zakrety sie sklada i idzie lepiej na kolo;p

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 09 listopada 2010, 13:57

A nie sądzisz że przy sprzedaży Twojego moto ktoś sobie pomysli że moto leżało i dlatego ma zmieniony wahacz ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 09 listopada 2010, 17:19

najprawdopodobniej nie bo mu wyjmę stary wahacz z piwnicy bo niema chętnych na niego nawet za 50 pln :diabel:

Awatar użytkownika
 
Posty: 175
Rejestracja: 01 października 2008, 09:12
Lokalizacja: Nowa Deba
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929rr
Rok produkcji: 2001

Re: Zamiana wahacza z 954 do 929 opis krótki

Post » 24 listopada 2014, 08:45

witam chce trche odswiezyc temat mam pytanie co do przekladki czy oslona duza i mala lancucha jest taka sama 954 jak w 929
przechuj ninia:)))

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości