Dzisiaj jest 01 maja 2024, 11:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

power commander 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

power commander 929

Post » 17 stycznia 2011, 22:15

mam okazje kupic commandera w dobrej cenie niestety model usb bez oprogramowania,drugi ma imoje pytanie ktory z tych obu jest lepszym wyborem
Załączniki
t_652.jpg
PowerCommanderIIIr.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 17 stycznia 2011, 22:41

Ja miałem ten na COM, nie było w niego nic wgrane i nie widziałem najmniejszej różnicy mocowej po zdemontowaniu.

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2011, 22:50

skoro nie miales nic wgrane to jaka chciales roznice odczuc?? a mni chodzi ktory z tych dwoch modeli jest lepszy a co do map to mozna sciagnac
Honda-The Power of Dreams-Dream The Impossible

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 17 stycznia 2011, 23:06

Pożyczałem to warsztatowi, wgrali sobie jakieś mapy, pojeździli i stwierdzili, że praktycznie żadnej różnicy im to nie dało. Nie wiem czy jest różnica USB a COM jakaś wogóle.

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2011, 23:10

a ty nie jezdzisz na nim??moze ty chcesz sprzedac
Honda-The Power of Dreams-Dream The Impossible

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 17 stycznia 2011, 23:28

oprogramowanie masz masz na stronie , mapę możesz sobie ściągnąć tez jakoś ze strony chociaż odradzam bo każdy silnik jest inny . Najlepiej strojenie na hamowni

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 17 stycznia 2011, 23:33

no myslalem o mapach wlasnie ze strona a gdzie jakas chamownia w opolskim lub okolicach i jaki to koszt
Honda-The Power of Dreams-Dream The Impossible

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2011, 01:11

najblizsza chyba w czestochowie..a Ty kolego z kAD DOKLADNIE JESTES??

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 05 marca 2010, 02:53
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 1
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 stycznia 2011, 02:51

podobno strojenie na hamowni potrafi CENZURA całą gumę :|
nie wiem jak to jest ale i tak się z moim wybieram, bo mam dziurę na 3k rpm
ja mam PCIII na com i jakoś daje rade to wszystko wyciągnąć, mam odetkany wydech, kolektory inne, brak exup i filtr k&n, i udało się załatać dziurę na dole, ale jeszcze na 3 k trzeba poprawić, fajna sprawa,
ale nie jest to urządzenie że za 1500 dostaniesz tajną super moc
jak tak chcesz to biturbo + mokre nitro :D

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 19 stycznia 2011, 14:51

jestem z praszki


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości