Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulacja wysokosci tyłu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

regulacja wysokosci tyłu

Post » 16 marca 2011, 18:36

koledzy na tych schodkach na tylnym amorku dalem na sam doł moto siadlo troszke co zrobic zeby jeszcze opuscic a i czy jak opuscilem to co innego tez przestawic np te sily tlumienia i odbijania

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 marca 2011, 18:49

szukaj jak sie ustawia zawieszenie

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2011, 18:56

odkopalem cos ale tam pisze o jakis srubkach na dole na gorze ja mam srobe z zabkami na sprezynie i od strony lancuha nakretke z srubka w srodku na tym zbiorniczku z gazem .

wazw 106 kilo i mam 178 i niestety brakuje mi ok 2cm zebym mogl stopy polozyc na glebie

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 marca 2011, 19:14

178 wzrostu to chyba masz krótkie nogi,moze obnizysz ale co z prowadzeniem?

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2011, 19:25

no niestety hehe jakis nie foremny jestem
mysle ze jak wszytko w seryjnym zakresie to bedzie ok

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 16 marca 2011, 19:53

seria jest na jezdzca okolo 80 kg ustawiana

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2011, 20:06

wiesz mi chodzi o zakres seryjenj regulaci bez zadnych cudowan i przedluzek czy jak sie to ttam zwie

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 17 marca 2011, 12:22

Tym co kreciles co ma zabki ( :D ) jest od ustawienia napiecia wstepnego sprezyny. Na dole amora jest mala srubka na wkretak ona jest do tlumienia dobicia a ta na gorze przy zbiorniczku jest do tlumienia odbicia (albo odwrotnie teraz nie pamietam dokladnie, wszystko jest w serwisowce)
Ogolnie tymi regulacjami nie zmienisz wysokosci moto. Zdaje sie ze w larssonie widzialem zestaw do obnizania zawieszenia.

Sama regulacje trzeba przeprowadzic pod siebie. Jest kilka artykulow w necie na ten temat.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Re: regulacja wysokosci tyłu

Post » 17 marca 2011, 13:13

zondar pisze:koledzy na tych schodkach na tylnym amorku dalem na sam doł moto siadlo troszke co zrobic zeby jeszcze opuscic a i czy jak opuscilem to co innego tez przestawic np te sily tlumienia i odbijania


rotfl2: rotfl2: rotfl2: rotfl2:

człowieku tym czym kręciłeś ustawia się tzw. sag.
chyba jedynie BMW miało fabrycznie możliwość regulacji wysokości zawieszenia, na pewno wysokości siodła (GS 1200). przy twojej wadze to napięcie wstępne raczej sporo powinieneś zwiększyć.

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 17 marca 2011, 14:57

hej to co i jak mam ustawic na tym sag'u na ile dac bo bylo na 4 zabku a ja zjechalem na sam dol


nie moge pobrac serwisowki wywala page not found

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 17 marca 2011, 15:09

poszukaj w google'ach jakiegoś opracowania na ten temat chyba nie ma sensu opisywać czegoś co zostało już dawno opisane na różne sposoby i to za pewne przez ludzi co mają większe pojecie o tym niż ja.

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 marca 2011, 16:01


Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość