Dzisiaj jest 13 maja 2024, 15:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 po przeróbkach

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 80
Rejestracja: 05 kwietnia 2008, 18:28
Lokalizacja: Tarnów /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1100 XX
Rok produkcji: 97

Post » 05 kwietnia 2011, 19:35

To się nazywa budowa od podstaw :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 kwietnia 2011, 20:50

Respect:) Polerowany ranty felg był by bayer

 
Posty: 125
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 16:22
Lokalizacja: ze wsi
Motocykl: motorynka
Rok produkcji: 2010

Post » 05 kwietnia 2011, 21:55

Piękna :ooo: Szacun :clap: :brawo:

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 05 kwietnia 2011, 22:08

dzieki panowie za dobre słowo :)

to jeszcze pare fotek żeby pokazac jaka była jazda
Po rozbiórce sprzęta - taki był początek właściwej pracy :

Obrazek

Praktycznie wszystkie elementy aluminowe dostały troszkę polerki.Wiem że sie to będzie wszystko później utleniać ,ale nie mogłem sie oprzeć hihi:
Np. podstawa amorka przed

Obrazek

I po...
Obrazek

Zadupek i błotnik przód potrzebowały spawania plastiku.Zadupek spawany na siatce alu,a błotnik metodą mini palnik gazowy + elektrody z ABS.
Błotnik wydawał mi sie zbyt masywny do street-a
Obrazek

Pierwsza przymiarka i cięcie
Obrazek

Ostateczny kształt ma na zamieszczonych przeze mnie wczesniej fotkach
Cała radocha zaczęła sie przy skladaniu i patrzeniu jak nabiera kształtu
Montaż wahacza:
Obrazek

Nie mniej zabawy byo przy podkładowaniu/lakierowaniu.Niektóre elementy musiałem robic na 3 razy .Niestety parę rzeczy wymaga prób i błędów.Zwłaszcza nakładanie tego "przyjaznego" lakieru candy orange
Fotka "lakierni" :diabel:
Obrazek

I tak uważam że poszło w miarę bez problemów.Najwięcej pełnych gaci było przy testach egcv (zablokowany po wypadku na jakims dziwnym ułożeniu) i odpalaniu na nowym kompie(nie testowanym kompie i hiss-ie).
Teraz po lekturze forum czekam tylko na jakąś panewkę itp . :diabel2:

 
Posty: 125
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 16:22
Lokalizacja: ze wsi
Motocykl: motorynka
Rok produkcji: 2010

Post » 05 kwietnia 2011, 22:15

No widzę, że było trochę roboty ale efekt końcowy bezcenny :D

 
Posty: 131
Rejestracja: 05 kwietnia 2010, 21:24
Lokalizacja: zabkowice
Motocykl: honda cbr
Rok produkcji: 2008

Post » 05 kwietnia 2011, 22:20

zajebista robota,pewnie pochlonelo duzo czasu..w domu dzieci ktore pewnie malo chalupy nie rozniosly to tatus uciekal do garazu do swojej oazy ciszy :D
jedno serce jedno zycie fireblade ponad zycie

 
Posty: 106
Rejestracja: 29 września 2009, 23:33
Lokalizacja: cz-wa
Pochwały: 1
Motocykl: feniks2 - VFRstreet
Rok produkcji: 1993

Post » 05 kwietnia 2011, 22:37

lipa27 pisze:w domu dzieci ktore pewnie malo chalupy nie rozniosly to tatus uciekal do garazu do swojej oazy ciszy


e spoko ,dzieciaki mam grzeczne więc takiego scenariusza nie było.Ale żonka na zdanie"idę podłubać w garażu" dostaje jakiś dziwnych grymasów :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2011, 22:42

Obrazek
;)
chętny-pisz na PW

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 05 kwietnia 2011, 23:13

:ooo: :ooo: :ooo: szacun i ogromne gratki :) :brawo: :brawo: :brawo:
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 kwietnia 2011, 00:43

Kurdę, tak patrzyłem na te foty "po" i stwierdziłem, że normalnie jakbym ja to projektował. Kolory, dodatki, wszystko w 100% moim guście. Kawał dobrej roboty! Szacun! :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 22 marca 2011, 21:01
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 06 kwietnia 2011, 13:16

Najs :mrgreen: oby sprawował się jak najlepiej ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 06 kwietnia 2011, 18:50

To musi być frajda, jeździć na czymś, co się samemu stworzyło :)

graty! :jupi:
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości