Dzisiaj jest 18 maja 2024, 22:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

moje 929 po małym lifcie

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

moje 929 po małym lifcie

Post » 16 kwietnia 2011, 19:42

Siema, w końcu po prawie 4 miesiącach mogę założyć ten temat, jak wszyscy wiedzą latam sobie na niedozajebundzie 929 którą kupiłem w lutym 2009r, była sprowadzona z Anglii przez handlarza z Jarocina,wtedy jej stan był b.dobry mimo iż jestem jej 11 właścicielem :)


wyglądała wtedy tak:

Obrazek




W pierwszym sezonie przejechała ze mną 11 000km i niestety zaliczyła 2 małe szlify, trochę ucierpiała stylistycznie...
dostała zadupek z innego malowania i miała pomalowaną prawą stronę czaszy, subframe był lekko krzywy(ze względu na niestandardowe wydechy) wiec kupiłem inny czarny do tego zimą 2009/2010 moto przeszło cały serwis zawory itd... dostało amor skrętu, nowy wydech i jakoś wyjechało o własnych siłach wczesną wiosną 2010 i przejeździło sezon bez większych przygód prócz jednej...
Polataliśmy kiedyś z Sepem i Wilkiem późnym latem po wawie i wracając do Piotrkowa zmarła skrzynia biegów... a dokładniej 2gi bieg... z rozwaloną skrzynią polatałem do końca sezonu i zamknąłem go z przebiegiem 4700km
Moto po powrocie z ostatniego wyjazdu w deszczu po remontowanej drodze(dlatego wyglądało tak tragicznie) zostało wstawione do garażu i ze względu na inne priorytety zapomniane.

Obrazek





Zapomniany, aż do 4 stycznia 2011r...
wtedy się zaczęło:
motocykle przeszedł wymianę świec, skrzyni biegów, sprzęgła, oleju, płynów, uszczelniaczy, alternatora itd...
rama została pomalowana proszkowo,
po założeniu baku na ramę z silnikiem motocykl bez problemu odpalił i nic nie wskazywało na to że coś jest nie tak...
na jeździe próbnej działał czasem na 4 czasem na 3 lub 2 cylindry zależnie od tego jak mu się chciało do tego szarpał i wciągał po 4l paliwa na 32km...
przyczyną okazały się cewkofajki, które nie trzymały się świec i od wibracji powodowały wypadanie zapłonów...
po wymianie problem zniknął i moto pracuje jak należy...
Gdy miałem już pewność że silnik i skrzynia działają oddałem owiewki do malowania i wczoraj poskładałem wszystko do kupy...
cała inwestycja zamknęła się w ok2500zł









http://img703.imageshack.us/slideshow/w ... n1971p.jpg










oto efekt końcowy w100% zgodny z założeniami z 4 stycznia:




http://img815.imageshack.us/slideshow/w ... 030617.jpg





nie wiem jak wam ale mnie się zaje... podoba, biała perła robi robotę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 24
Rejestracja: 05 września 2010, 08:47
Lokalizacja: benelux
Motocykl: Honda Fireblade sc 28
Rok produkcji: 1993

Post » 16 kwietnia 2011, 19:52

No popisałes się ,szacuneczek :one:

jak zaliczę szlifa to bede wiedział gdzie się zgłosić

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 kwietnia 2011, 20:18

kawał roboty :) i "piniędzów"

 
Posty: 195
Rejestracja: 08 lipca 2009, 14:25
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2011, 20:29

Szacuneczek, kawał dobrej i mozolnej roboty ;)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 16 kwietnia 2011, 21:09

Kurde wyszła bomba :ooo: po mojemu 100x lepiej jak w ori malowaniu :brawo: odjełeś jej spokojnie z 5 lat :D

 
Posty: 125
Rejestracja: 28 stycznia 2011, 16:22
Lokalizacja: ze wsi
Motocykl: motorynka
Rok produkcji: 2010

Post » 16 kwietnia 2011, 21:45

Suuuper ;) Pięknie wygląda w tych barwach :) Szacun :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2011, 23:06

od zawsze mi się podobała biała na czarnej ramie!! :)
może się za parę sezonów skuszę :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 16 kwietnia 2011, 23:28

melvin, jesteś pewnie,że te dwa to są te same motocykle :)

nie no pięknie wyszło było strasznie jak widziałem na foto ten brudny motor to mi aż sie serce krajało ale teraz po zakończonej pracy całe promienieje :):)

:brawo: :brawo: :brawo:
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 17 kwietnia 2011, 07:33

:brawo:
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 17 kwietnia 2011, 11:13

super wygląda w tym malowaniu :clap:

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 17 kwietnia 2011, 12:05

kolorek robi swoje :mrgreen: sliczniutka :one: :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 258
Rejestracja: 07 grudnia 2010, 11:23
Lokalizacja: Mława, Sz
Motocykl: było SC 57 B jest GIX 1000
Rok produkcji: 2008

Post » 17 kwietnia 2011, 17:28

a możesz podac ile kosztuje takie malowanie w białej prele tzn,ile farba kosztuje?

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości