Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 03:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Złoty Łańcuch. Zakładać czy nie ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 22 maja 2011, 21:42
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: Fireblade 929
Rok produkcji: 0

Złoty Łańcuch. Zakładać czy nie ?

Post » 22 maja 2011, 21:53

Witam kolegów ;)
jest to mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość ;)
Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem blade'a 929 z 2000 roku ;) niestety motorek odczuwa potrzebę zmiany łańcucha.
Chciałem założyć złoty gdyż lubię tego typu "błyskotki" przy sprzęcie ;)
Po przejrzeniu forum przeraziło mnie jednak kilka postów gdzie koledzy opisywali jak to złote łańcuchy im strzelały po 1000km :/
I tutaj pojawia się moje pytanie...czy te złote łańcuchy nie są aby jakieś słabsze ? gorsze ? bardziej zawodne ?
Czy są jak każde inne tyle że chłopy mieli pecha że akurat taki im strzelił ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 22 maja 2011, 21:57

markowe DIDa czy RK nigdy nie szczela ;) zlote od srebrnych roznia sie tylko kolorem (te same wersje) i cena - zlote drozsze :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 22 maja 2011, 22:45

Tytus, mówi dobrze :)
didy są najlepsze i mają ten sam model łańcucha 530 zmv cośtam (ten najwyższy model) srebrny tańszy i złoty droższy ten złoty ma G&B w nazwie. ja po kosztach jechałem bo mało dzięgów było i mam srebrny

[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 10:50 pm ]
i na alledrogo jak byś brał złote błyskotki to można kupić takie fajne zembaty supersprox złote w środku :)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2011, 00:53

bierz zlote, swieca sie jak psu jajca nawet po 5 latach jak dobrze wymyjesz, a ja myslalem ze gold jest mocniejszy, ile wam wytrzymuja napedy?
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 119
Rejestracja: 26 sierpnia 2009, 13:58
Lokalizacja: Legionowo
Motocykl: R1 RN12
Rok produkcji: 2005

Post » 23 maja 2011, 07:14

Złote są najlepsze. Sprzęt idzie na złotym jak naoliwiony piorun. Bo na srebrnym to tak sobie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 23 maja 2011, 08:22

Na złotym jest +5KM na kole i zawsze po wymianie można wrzucić na szyje :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 23 maja 2011, 09:24

blazej33 pisze:Na złotym jest +5KM na kole i zawsze po wymianie można wrzucić na szyje :mrgreen:


rotfl2: rotfl2: rotfl2: doobre, a co do lancucha to zebys tylko nie kupił VX bo wtedy moze strzelic :) tylko jak cos 530VM lub najlepiej DID 530 ZVMX ja jak bede zmienial to na zwykly srebrny jakos dupy nie urywa zloty nie wiem, w jakosci nie ma roznicy to po co przeplacac a i jeszcze laicy ci powiedzą ze masz zardzewialy lancuch hhahahah

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 23 maja 2011, 11:27

maciekx pisze:w jakosci nie ma roznicy

wg mnie właśnie jest różnica w jakości (i stąd różnica w cenie), bo:
goOly19 pisze:zlote, swieca sie jak psu jajca nawet po 5 latach


Srebrny musi być cały umazany w smarze bo inaczej mogą pojawić się gdzieniegdzie jakieś wykwity rdzy lub inne przebarwienia, a kontaktu z wodą się nie uniknie, bo myć moto trzeba, a i deszczyk po trasie się trafia. Z kolei złoty może mieć suchutkie boki (lica zewnętrznych płytek) i cały czas wygląda jak nowy.
Wytrzymałość obu łańcuchów producent podaje taką samą, ale wg mnie złoty jest zrobiony z materiału bardziej odpornego na np wilgoć.

Z tego względu (dla wyglądu też) zarzuciłem do RR złotego ZVMX.
Miałem kiedyś w RF900 jakiś złoty łańcuch i wtedy właśnie zauważyłem, że znacznie lepiej znosił wilgoć.

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 23 maja 2011, 12:29

jak kupowałem napęd w zeszłym sezonie (http://www.motor-land.com.pl/) to dzwoniłem i pytałem o różnice między zwykłym a złotym. odpowiedź pana po drugiej stronie była krótka - łańcuchy mają te same właściwości bez względu na kolor i jeśli nie mam cisnienia na złoty to zwykły wyjdzie mnie po prostu te kilkadziesiąt zł taniej.

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 23 maja 2011, 12:50

W tym sezonie założyłem nowy łańcuch DID-a(srebny) wraz z zębatkami i jestem zadowolony. Jeżeli kupujesz łańcuch dla lansu, kup złoty. W przeciwnym razie bierz srebrny. Złoty w połączeniu z dresem i Adidasami to +20KM :ooo: i pełen szacun w gimnazjum.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 23 maja 2011, 13:07

Ja mam złotego DID-a i złotą Supersprox na tył, moto ewidentnie odchodzi sebrnym :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 23 maja 2011, 13:10

LENAR pisze:
Srebrny musi być cały umazany w smarze bo inaczej mogą pojawić się gdzieniegdzie jakieś wykwity rdzy lub inne przebarwienia,


troche to smieszne co piszesz bo wychodziloby ze zloty nie rdzewieje a srebrny tak. no nawet jesli tak by bylo jak piszesz to ok ale lancuch musialby byc z dwoch stron zloty a nie tylko od zewnetrznej wiec troche to sie kupy nie trzyma. i nie ma mowy o żadnej rdzy gdzie regularnie smarujesz a co 3-4 smarowanie elegancko chain cleanerem myjesz lancuch wyglada jak nowy potem porządne 2 warstwy smaru i jest jak noweczka miod malina i latasz dalej. wogole troche dyskusja bez sensu bo skoro wytrzymalosc mechaniczna jest identyczna zlotego i srebrnego to jak mozesz pisac ze srebrny zardzewieje a zloty nie? tutaj jest kwestia kasy i kto co lubi jeden lubi zloty drugi woli zaplacic mniej i miec srebrny

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość