Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 20:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zaciski 6 tloczkowe do 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Zaciski 6 tloczkowe do 929

Post » 06 czerwca 2011, 21:39

koledzy probował ktos zalozyc zaciski 6 tloczkowe jesli tak to z jakiego sprzetu

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 06 czerwca 2011, 22:29

Nie wiem czy ktoś próbował ... ale szczerze to zapytam jaki widzisz w tym sens?
Zakładam , że ganiasz po ulicy , sprzęt ma heble praktycznie najlepsze w klasie w tamtych latach...poważnie brakuje Ci hamulca w 929 ?
Jeśli już masz zamiar zmieniać coś po to żeby uzyskać wydajniejszy hebel to nie lepiej pójść w stronę wrzucenia pożądnej radialnej pompy i oplotu? Ewentualnie do kompletu tarcz...
Tylko mówiąc o nowych częsciach to przy dzisiejszych cenach wydasz na to 1/3 wartości motocykla.
Chyba, że te 6tłoczki mają wyglądać i tylko dlatego o tym myślisz.
Sorry , że nie do końca w temacie ale ciekawośc mnie zżera... ;)

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 07 czerwca 2011, 07:49

pytanie bylo czysto teoretyczne . poprostu chec wiedzy czy sie da tak zrobic.

odnosnie hebli tak jak mowisz mam zamiar zalozyc oplot zmienic klamki i wrzucic lepsze klocki ale to wszystko w zimie teraz lepiej na wache pieniazki trzymac.

jeszcze jedno pytanie ostatnio przejechalem sie 929 kolegi i on ma duzo twardszy hamulec od czego to zalezey??

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 07 czerwca 2011, 08:05

kiedyś słyszałem że podobno od gsxr 1000 K1-K2 niby podchodzą ale ile w tym prawdy to musiałbyś sobie sprawdzić.

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 czerwca 2011, 09:26

A ja mam pytanko plyn mam wymienony hamulce odpowietrzone ale klamak hamulca dochodzi prawie do matenki gazu :-(

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 07 czerwca 2011, 10:26

klocki ci sie koncza musisz sobie przestawic na klamce na pozycje 1 i nie bedzie dochodzic do manetki. chyba ze masz zapowietrzone nadal to nadal bedzie to samo

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 czerwca 2011, 11:18

lub na pompie masz zapowietrzone i bedzie sie tak dzialo
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 czerwca 2011, 12:27

klamka dochodzi ale jaka jest siła hamowania? temat już przerobiony w innym dziale. zrób tak jak mówi wiertło, i odpowietrz na pompie albo wymień klocki jak mówi maciekx,
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 czerwca 2011, 12:42

po puszczasz ta srube od przewodow i odpowietrzasz jak na dole. Pewnie jak zmieniales to pompa zalapala powietrze lub pewnie zlales do konca i zalales na nowo i tak moglo sie stac.
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 40
Rejestracja: 01 czerwca 2011, 21:18
Lokalizacja: Świnoujśc
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 07 czerwca 2011, 21:20

Klocki ok ale sila hamowania slaba :/ Moze byc ze juz pompa cienka?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 czerwca 2011, 23:37

a klocki wymieniales ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 08 czerwca 2011, 07:05

Kimilii, odpowietrzaj kolego odpowietrzaj.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość