Dzisiaj jest 05 maja 2024, 17:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klocki

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Klocki

Post » 25 lipca 2011, 11:48

Koledzy jakie klocki hamulcowe polecacie do sc44

bo sa te carbonowe sinterowe sam juz nie wiem co zakupic

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 25 lipca 2011, 12:26

ja mam ferodo platinum i powiem szczerze, jestem zadowolony... ostatnim razem miałem założone jakieś "tanie gówno" i w ogóle to to nie hamowało. teraz jest ok
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2011, 15:20

Ferrodo platinum są bardzo dobre. W tym roku w wyniku braku dostępności tych klocków, zakupiłem Brembo. Cenowo podobnie, jakościowo także. Kiedyś założyłem tanie klocki i po 100km straciłem hamulce. W firmowe klocki warto zainwestować. Będziesz miał dobrze działające hamulce i tarczy nie zajadą.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 25 lipca 2011, 16:04

Też kiedyś w 929 testowałem Ferodo platyna i nie wypadały źle koszt ok 160zł na 2 tarcze.Klocki są miękkie więc tarczy nie zjedzą.Podobnie dobre są Brembo Carbon/Ceramic i TRW SV/SH. Sintery (ST) z tych firm są o oczko wyżej są ciut twardsze ale też tarczy nie zjedzą ;)
Nie polecam tylko jak wyżej pisali no name i NHC kevlar na Nhc 954 mi słabiutko hamowała. :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 25 lipca 2011, 16:19

rowniez ostatnio zmienilem na ferodo platinum w f3 tez na nich jezdzilem nie są złe ale jakos tam dupy nie urywają hamulce nie zmieniają sie w mega żylete, ale następne jakie bede zmienial kupie cos drozszego lepszego

Awatar użytkownika
 
Posty: 134
Rejestracja: 02 lutego 2009, 13:30
Lokalizacja: Wolbórz/Piotrkov
Motocykl: JASZCZOMP TYSIONC
Rok produkcji: 2004

Post » 14 listopada 2011, 22:01

EBC HH i żadne inne.
kiedyś w intercarsie zakupiłem ferrodo na tył i mimo iż go w ogóle nie używam i przejeździłem na nich 3 sezony to praktycznie mi potraktowały tarcze jak frezarka...

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 14 listopada 2011, 22:08

Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 listopada 2011, 22:25

tez jestem tego samego zdania jak kolega trutez
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 14 listopada 2011, 23:18

trutenz pisze:Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)


Ja polecam jak fabryka nie przykazała EBC EPFA 390HH naprawdę warto tylko trudno je dostać :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 15 listopada 2011, 05:50

Jedyny słuszny wybór to EBC HH. Jakoś specjalnie drogie nie są (mnie wyszły 220zł za komplet na przód), a skuteczność hamowania naprawdę na wysokim poziomie.

Dopiero jak założyłem te klocki to zauważyłem, że 929 ma fabrycznie wgrane kody na stopale :]

 
Posty: 29
Rejestracja: 07 listopada 2010, 20:43
Lokalizacja: Suwałki
Motocykl: 954-było
Rok produkcji: 2002

Post » 15 listopada 2011, 08:04


 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 15 listopada 2011, 12:26

trutenz pisze:Najlepiej kupić oryginał nissin,jak fabryka przykazała. ;)


testowalem ebc nissin ferrodo itd itd itd i do suzuki zakupilem oryginalne przyszly kurierem gdy otworzylem paczke to sie wystraszylem opakowanie z papieru toaletowego:) no ale przeciez tu nei chodzi o opakowanie. tylko jakosc. i powiem ze nigdy w zyciu niekupie innych niz producent zaklada do nowej maszyny

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość