Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Swap wiazki i modulu

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Swap wiazki i modulu

Post » 05 maja 2012, 20:19

Witam mam takie pytanie do znawcow tematu czy ktos z was probowal przekladac wiazke i modul do 929 z 954 chodzi o to ze mam niemily przypadek mam Blade z USA bez hissa i otoz to spalil mi sie modul posiadam wiazke i modul z 954 tez USA bez hissa prosilbym o jakies informacje czy ktos to przerabial lub robil cos takiego ??? a nr modulu mojego 929 sa takie 38770MCJ671 a 954 sa 38770MCJA01 z tego co sie dowiedzialem od znajomego mechanika robili swapa 954 z silnikiem od 929 bez zmiany wiazki wymienili tylko silnik z tego co mi mowil ,chodzilo to tylko ze przy wysokich obrotach dlawila sie zalozyli przelotowke i wszystko gralo ,ma ktos jakies informacje na ten temat prosze o pomoc czy dziala to tez w druga strone wiem ze wiazka sie troszke rozni i byla wzmianaka ze wtryski sa inne ale przegladajac pare for internetowych natrafilem na strone w stanach gdize jest porownanie nr seryjnych np wtryskiwaczy i sa takie same czyli to samo w 929 i 954 czy to prawda ?? http://www.powersportsplus.com/parts/de ... W-611.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 283
Rejestracja: 20 lipca 2010, 07:38
Lokalizacja: Wyszków
Pochwały: 2
Motocykl: aprilia sl falco 1000/ yamaha xt600
Rok produkcji: 2001

Post » 07 maja 2012, 14:24

czołem co prawda nie bawiłem się w przekładki ale z technicznego punktu widzenia wygląda że powinno pójść gładko!
wtryski są na 90% takie same inna jest mapa wtrysku od 954! silniki praktycznie z teechnicznych różnic to praktycznie się nie różnią! ot większa pojemność zamiast 929 to 954. Problem może być z pracą 929 z kompem od 954 bo mapa nie pasuje ale proponuję przełożyć i dołożyć power comander a potem zestroić i śmigać.
dołożył bym do tego kilka godzin studiowania manuali obu silników w poszukiwaniu różnic.
Może jeszcze nasz mechanik forumowy by się wypowiedział.

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 08 kwietnia 2012, 09:51
Lokalizacja: Brzesko
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 07 maja 2012, 20:37

Dzieki wielkie manuale czy tez rysunki techniczne tak przestudiowalem ze szok ale dalej jestem usyfakcjonowany bo niby wiazka z 929 a 954 z USA niczym sie nie rozni dzis jak dzwonilem do Szazy mowil ze zmieni tylko conwektory modulowe , i zobaczy czy bedzie ok bo posiadam wiazke prawie cala nie mam tylko polaczenia lampy ale to przelecipo kablach czekam na inne wypowiedzi ( wtryski po porownaniu sa te same ) fakt faktem mapa jest inna ale jak inny znajomy mechanik z GP RACER Krzysztof Kornas jak dzwonilem do niego mowil ze robil przekladke silnika z 929 do 954 nie zmieniajac wizki dlawilo ja przy wysokich obrotach ale zmienili na przelotowy wydech i juz normalnie chodzla z reszta zobaczymy do soboty mam miec Blada zrobionego wiec bede wiedzial jak nie to czeka mnie naprawa modulu :(

[ Dodano: Sob Lip 28, 2012 12:15 am ]
Witam ponownie po paru nieudanych trudach i długim oczekiwaniu Blady jest już zrobiony tzn nie przekładałem wiązki 954 do 929 bo jednak nie pasowała różniła się chodź obie pochodziły z amerykańca dlatego z Szaza zrobiliśmy motyw inny do amerykańca wpakowaliśmy wiązkę z 929 europejczyka z Hissem i modułem , motocykl w końcu odpalił jeździ ale nawiązał się nam inny problem w przełącznikach z prawej strony przy rol-gazie amerykaniec posiadał kostkę 7 pinową a europejczyk 5 pinową Szaza to tak poskładał ,zmienił kostkę ze teraz jest 5 pinowa ,że Fajer zaczął dawać oznaki życia tzn odpalił i już chodzi jeździ śmiga ,ale mam inny problem moja kochanka nie posiada świateł nie ma ani postojówki ani długich ,a o stopie to nie wspomnę jedynie co to tylko kierunkowskazy działają ( no oprócz tylnego lewego ale wnioskuje ze poszła żaróweczka ) i mam pewna prośbę czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć czy pomoc coś z tym fantem zrobić (może ktoś to przerabiał i wie jak się z tym uporać ) mam 2 schematy elektryczne i zacząłem je jeszcze raz dogłębnie studiować ... Bardzo proszę o pomoc bo wracam jutro do domku i zarywam nockę by się z tym uporać


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość