Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dysze DYNOJET

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 14:23

http://motoallegro.pl/zestaw-dysz-do-ga ... 76608.html

Martin takie coś miałeś? Da to cokolwiek?

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 14:33

Coś podobnego,bo tam masz foto tylko poglądowe,a czy coś da,pewnie tak inaczej by tego nie robili :D U kumpla w 97r na 1 rzut oka polepszyła się reakcja na gaz na biegu jałowym,a co do spalania to ok 1l więcej spala.Sam osobiście nie testowałem jej przed ani po założeniu tego.

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 14:42

ok dzięki stary za info . Ja miałem ale ori Dynojet Stage 3 w moim olejaku, z filtrami K&N , ale tego nie testowałem więc wole zapytać:)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 19 grudnia 2011, 14:48

ja kiedys mialem sc33 przywiezionego z uk i jak wiadomo motocykl uk mial duzo dodatkow dysze filtry wydech itd.
ale max predkosci pokazywal tylko 240na h
rozebralem gazniki wyczyscilem synchro itd. i dalej tylko 240. zalozylem cale kompletne gazniki z sc33 orginalne i motocykl pokazywal spokojnie 260-270. mowa oczywiscie o predkosci pokazywanej na liczniku...
takze ja osobiscie nie polecam z wlasnego doswiadczenia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 14:53

Aleś mnie rozbawił,dawno się tak nie uśmialem rotfl2:
Wiesz może tylko nalepka była dyno jet hihi: W takie historyjki nigdy nie uwierzę że ktoś założył dyno i mu moto wolniej idzie jeszcze o jakieś 20km/h ,chyba że paralityk to zakładał i źle mieszankę ustawił hihi: Albo kupił specjalne dysze aby moto dostosować do odpowiedniej ilości kw np na ograniczone prawo jazdy.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 19 grudnia 2011, 14:58

ja gdybym cos probowal sprzedac a inna osoba by tego nie polecala zareagowal bym dokladnie tak samo jak ty:)

wiec kupujcie chlopaki jest to super a na wypowiedz forumowicza ktory jest strona obojetna nie zwracajcie uwagi:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 15:29

roksc33 pisze:ja gdybym cos probowal sprzedac a inna osoba by tego nie polecala zareagowal bym dokladnie tak samo jak ty:)

wiec kupujcie chlopaki jest to super a na wypowiedz forumowicza ktory jest strona obojetna nie zwracajcie uwagi:)


Kolego naucz się czytać ,napisałem nie posiadam już dyno do 98-99r więc nie chcę tego sprzedać na chama :mrgreen:.A sprzedaje dużo rzeczy nie tylko dyno jety ale serio nie opowiadaj głupich historyjek ,zapodaj nr dysz z tych gaźników dyno jet (oczywiści za chwile napiszesz że sprzedałeś to już)
Jeśli bym wciskał głupotę że to coś daje a nic nie daje to firma dynoJet dopiero robi z siebie głupa że to produkują sprzedają itp.Polecam zadzwonić na inny serwis który ma hamownie i montuje podobne rzeczy w moto i samemu zapytać co wam powiedzą,czy moto poleci 30km/h mniej po włożeniu dyno jet ,a nie pisać opowieści ;)

A serio bronić nie ma czego bo jedni krytykują Motula inni Castrola inni Elfa /I pona a wszystko to sprzedaje i niczego nie bronie co jest lepsze a co gorsze, jedynie jak Ty wypowiadam się co w moim moto jak się spisuje.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 19 grudnia 2011, 15:33

niestety motocykl zostal sprzedany. wiec nie podam nr. jak napisalem mialem kiedys sc33 teraz mam k3 ja powiedzialem tylko jakie sa moje odczucia do tego. ale jezeli juz dyskutujemy to powiedz mi jaka masz opinie na temart power commandera? czytam mnustwo opini i wychodzi na to ze zestaw taki kosztuje po promocji 1000zl i zestrojenie hamowania itd. a efekty sa mizerne.

zastanawiam sie wlasnie nad kupnem.stad moje pytanie

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 16:00

Miałem tylko raz powera w 954,moto spalało więcej o ok 1,5l prawie żadnej różnicy nie odczułem demontując go ( moto było strojone w włoszech) filtr sportowy komin leo brak egcv.
Osobiście nie dał bym 1000zł za tą kostkę,hamowni jeszcze się nie dorobiłem ,może w najbliższym czasie sobie zakupie to będę mógł więcej o tym powiedzieć.Po rozmowach z kolesiem z Dyno tech yzf r6 06r 2-3 dni strojenia spoty komin power commander dało 2ps wiec...Ale kolo twierdził że koleś na torze odczuł różnice w okrążeniach.
Miałem okazję pc używkę kupić do zx10r 07r za 350zł mam kn/puste kominy ale zx10r i tak fajnie idzie więc żal mi było nawet te 350zł dać na to.Może jak bym miał moto na gaźnikach 150zł to co innego ale tak olałem.Co to mocy jaką tam piszą do 15ps z kn itp bardzo w to wątpię ale,jak mówię nie mam hamowni to nie wiem będę miał to będę robił wszelkie testy pomiary.Należy też pamiętać że łatwiej uzyskać z np zzr 1100 czy cbr 900 kilka ps niż z wyżyłowanej zx10r 2011 czy k9 1000 /600
Montowałem też pc do f4is /k4 600 itp z mapami z strony dyno ale na v-max nic nie dało ,jedynie ciut lepszy dół środek ale mało odczuwalne.

ps; przykładowo firma pipercross podaje że sama wymiana oryg filtra na piper daje ;
w zzr1100 7ps
w 900rr 1,7ps
w cb600 1,6ps
w 929 1,1 ps
w xjr 1300 2,3 ps
yzf r1 2 ps
zx10r 04r 2,7
jeśli ktoś ma dostęp do taniej hamowni a ma taki moto warto przed wymianą filtra sprawdzić ile pokaże a ile po wymianie na pipercross :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 grudnia 2011, 22:01

Co do zasady co drugi sprzedawca moto z PCIII dodaje jakieś 50KM :mrgreen: prawda jest taka, że oczywiście w zależności co jeszcze było w moto wymienione (kolektory, puszka, filtry, dolot, itp) strojenie w 1l może dać z 5KM na kole, ale nie w tym zysk ale dzięki PC mamy możliwość indywidualnego wpływu na przebieg mapy, a to już spory plus. Podniesienie niutków w środkowym i górnym zakresie to sposób na odjechanie od reszty stawki ;) dół delikatny więc na wyjściu z winkla odkręcasz do końca a potem piekło ... :jupi:

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 grudnia 2011, 23:48

Mój bandzior na wydechu od R1 2004 oryginalnym , dynojet , k&N i planie głowicy pokazał na kole 116 konikóf i 109 nm osiągalnych około 3500 obr/min. Zapierpapier to jak głupie wstawało z gazu na dwójce z właśnie tych 3000. Jedynka była praktycznie tylko do ruszenia inaczej się nie dało. Jakież było zdziwienie kolesia na erłanie od świateł do świateł i mowa o ślizgającym się sprzęgle. Dodam tylko że miałem sam silnik reszta była od Gsx-ra 750 wodniaka:) Polecam w CENZURA takie kombinowanie :diabel2: Usmiech na moto wartym 4 tysiące i mina kolesia na R1-bezcenna

zapomniałbym -spalanie i tutaj zaczynają się schody bo jak to może spalić cały bak w dwie godziny? Może uwierzcie.

 
Posty: 3
Rejestracja: 04 listopada 2011, 23:57
Lokalizacja: lublin
Motocykl: ostatni prawdziwy SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 13 stycznia 2012, 15:17

jak by ktos byl zainteresowany to mam gazniki z dynojetami do sprzedania stan bdb wyczyszczone i regulowane w moto pod koniec sezonu + K&N+pelny wydech acrapa
+duuuzo dodatkow do 1999

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości