Miałem tylko raz powera w 954,moto spalało więcej o ok 1,5l prawie żadnej różnicy nie odczułem demontując go ( moto było strojone w włoszech) filtr sportowy komin leo brak egcv.
Osobiście nie dał bym 1000zł za tą kostkę,hamowni jeszcze się nie dorobiłem ,może w najbliższym czasie sobie zakupie to będę mógł więcej o tym powiedzieć.Po rozmowach z kolesiem z Dyno tech yzf r6 06r 2-3 dni strojenia spoty komin power commander dało 2ps wiec...Ale kolo twierdził że koleś na torze odczuł różnice w okrążeniach.
Miałem okazję pc używkę kupić do zx10r 07r za 350zł mam kn/puste kominy ale zx10r i tak fajnie idzie więc żal mi było nawet te 350zł dać na to.Może jak bym miał moto na gaźnikach 150zł to co innego ale tak olałem.Co to mocy jaką tam piszą do 15ps z kn itp bardzo w to wątpię ale,jak mówię nie mam hamowni to nie wiem będę miał to będę robił wszelkie testy pomiary.Należy też pamiętać że łatwiej uzyskać z np zzr 1100 czy cbr 900 kilka ps niż z wyżyłowanej zx10r 2011 czy k9 1000 /600
Montowałem też pc do f4is /k4 600 itp z mapami z strony dyno ale na v-max nic nie dało ,jedynie ciut lepszy dół środek ale mało odczuwalne.
ps; przykładowo firma pipercross podaje że sama wymiana oryg filtra na piper daje ;
w zzr1100 7ps
w 900rr 1,7ps
w cb600 1,6ps
w 929 1,1 ps
w xjr 1300 2,3 ps
yzf r1 2 ps
zx10r 04r 2,7
jeśli ktoś ma dostęp do taniej hamowni a ma taki moto warto przed wymianą filtra sprawdzić ile pokaże a ile po wymianie na pipercross