http://motoallegro.pl/zestaw-dysz-do-ga ... 76608.html
Martin takie coś miałeś? Da to cokolwiek?
U kumpla w 97r na 1 rzut oka polepszyła się reakcja na gaz na biegu jałowym,a co do spalania to ok 1l więcej spala.Sam osobiście nie testowałem jej przed ani po założeniu tego.
W takie historyjki nigdy nie uwierzę że ktoś założył dyno i mu moto wolniej idzie jeszcze o jakieś 20km/h ,chyba że paralityk to zakładał i źle mieszankę ustawił
Albo kupił specjalne dysze aby moto dostosować do odpowiedniej ilości kw np na ograniczone prawo jazdy.
roksc33 pisze:ja gdybym cos probowal sprzedac a inna osoba by tego nie polecala zareagowal bym dokladnie tak samo jak ty:)
wiec kupujcie chlopaki jest to super a na wypowiedz forumowicza ktory jest strona obojetna nie zwracajcie uwagi:)
.A sprzedaje dużo rzeczy nie tylko dyno jety ale serio nie opowiadaj głupich historyjek ,zapodaj nr dysz z tych gaźników dyno jet (oczywiści za chwile napiszesz że sprzedałeś to już)
prawda jest taka, że oczywiście w zależności co jeszcze było w moto wymienione (kolektory, puszka, filtry, dolot, itp) strojenie w 1l może dać z 5KM na kole, ale nie w tym zysk ale dzięki PC mamy możliwość indywidualnego wpływu na przebieg mapy, a to już spory plus. Podniesienie niutków w środkowym i górnym zakresie to sposób na odjechanie od reszty stawki
dół delikatny więc na wyjściu z winkla odkręcasz do końca a potem piekło ...
Usmiech na moto wartym 4 tysiące i mina kolesia na R1-bezcenna
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości