Dzisiaj jest 02 maja 2024, 12:53

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2008, 11:28

Fabiq Ty wez zaloz temat z crash padami i napewno ktos jeszcze bedzie chcial!!! Osobiscie chcialbym zeby crash byl koloru czarnego bo bialy to jakbym swieczke wcisnal :D i wrzuc foty takiego zestawiku gotowego z mocowaniem. A jeszcze jedno Fabiq one musza byc takie dlugie??? Chce jak najlepiej ochronic moto ale nie chce tez miec za dlugich badyli, dlugosc wystarczajaca do osloniecia motocykla. A jakbys mial za 80zl to ja bym sie pisal na to i napewno nie tylko ja :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2008, 02:09

no to zaloze nowy temat i zrobimy kilka kompletow, kolor moze byc czarny albo bialy ja swoje pomalowalem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2008, 11:02

To zakladaj ja sie pisze na to i interesuje mnie kolor czarny.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 16 lipca 2008, 21:03

zamiescilem opis fabika na fireblade.pl http://fireblade.pl/sc33_crashpady.php ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 10:40

fajnie wyszlo
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 21:48

Dzis juz poszły rysunki do chłopaków na produkcje:D
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 17 lipca 2008, 22:49

a wiec pierwsza edycja crashow bedzie gotowa w cigu kilku dni :]
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 14 grudnia 2008, 01:33

dyrmaz pisze:kur....a! wszystkie crash pady o kant dupy rozbic, po co mi crash pad jak i tak dekiel alternatora mam rozwalony!!! do dupy z takim crasch padem. Klatka musi byc -fajer ma to d osiebie ze te dekle tak wystaja! i crash pady nawet 14 cm nic nie dają.

Witam. Ja w swoim bladym mam tak sprytnie zamocowane crash pady ze nie wystają zbyt mocno nie mam powywiercanych zadnych dziur w owiewkach , a po ostatnim szlifie crash zrobił sie krótszy około 1,5 cm, plastiki całe (kilka drobnych rysek ,prawdopodobnie jakies kamienie sie dostaly w ostatniej fazie szlifu jak juz crash był krótszy) dekiel jak najbardziej cały i zdrowy, czyli crash pady u mnie zdały test w 100%.
Postaram sie zrobic fotki jak to u mnie wygląda. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 14 grudnia 2008, 02:00

czekamy na foty

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 14 grudnia 2008, 17:43

Nie wiem czy dobrze myśle ale czy masz założone crashe w tych otworach przy pokrywie zaworów nad kolektorami ? :) bo już taki nawet patent widziałem na motobajzlu żeby nie wiercić owiewek ale nie wiem czy by to wogóle dało rade przy glebie.. :lol:

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 02 marca 2008, 17:08
Lokalizacja: Przasnysz
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 0

Post » 14 grudnia 2008, 18:53

Tylik pisze:Nie wiem czy dobrze myśle ale czy masz założone crashe w tych otworach przy pokrywie zaworów nad kolektorami ? :) bo już taki nawet patent widziałem na motobajzlu żeby nie wiercić owiewek ale nie wiem czy by to wogóle dało rade przy glebie.. :lol:

Dokładnie tak. A przy glebie dało rade, mam juz foty tylko nie wiem jak dodac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 14 grudnia 2008, 21:03

No ja też mam tego fote jak coś zrobioną - bo nie mogłem się powstrzymać od pomysłu jak byłem na bajzlu :wink:

..tak przy okazji przy jakiej mniej więcej prędkości "fiknołeś"?
Załączniki
080913_142853.jpg

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość