Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:34

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

strumienica w sc 33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

strumienica w sc 33

Post » 22 września 2013, 13:31

Próbował ktoś wstawić strumienice do bladego ?Jakie mieliście wyniki ?

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 23 września 2013, 15:35

A na co to komu ?

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Post » 23 września 2013, 19:14

Na to że po wrzuceniu zestawu dyno ,sportowego filtra powietrza i zestrojeniu całego zestawu nadal sc 33 nie miało szans z 929 teraz dorzuciłem (dziś) strumienice w środek puszki i ponownie wyregulowałem gaźniki plus synchronizacja po kolejnej próbie z 929 idą łeb w łeb więc co by nie mówili o strumienicach na pewno coś pomoże nie wiem jeszcze jak ze spalanianiem itp ale różnica na pewno jest ...

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 24 września 2013, 10:43

Taki stopień przyrostu mocy o jakim mówisz to pewnie dawała strumienica, ale w rakiecie V1 ;-)
Moto Psycho

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2013, 11:39

Albo kolega na 929 mial zly dzien:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 24 września 2013, 13:08

W środek puszki ? Pewnie przepływ był beznajdziejny , bo miałeś pustą przestrzeń, po wrzuceniu strumiennicy, przestałeś dławić moto , stąd przyrost mocy.
Po tych wszystkich zabiegach, pewnie zyskałeś z 5-8koni :)
Zmień sobie zębatki, to do 250 będziesz gonił 929 ;)

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2013, 18:11

Tak w środek puszki idealnie pasuje wymiarami tyle że po zmianie zębatek 250 to już będzie koniec jazdy :/ Wszyscy potrafią tu kogoś wyśmiać itp ale napisać coś mądrego odnośnie tamatu znacznie gorzej . Skoro tacy znawcy jesteście to trzeba było napisać że operacja bez sensowna i nic nie da .

[ Dodano: Wto Wrz 24, 2013 6:14 pm ]
A po drugie tu nie moc daję nam lepsze przyśpieszenie ,pewnie koledzy o tym bardzo dobrze wiedzą tylko się nie chwalą .

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 24 września 2013, 19:39

Pytanko mati widziałeś się kiedyś z akcesoryjny wydech ze struienicą?ja nie,pewnie dlatego producenci nie wstawiaja strumienic, no ale :brawo: za kreatywność :)

 
Posty: 538
Rejestracja: 19 marca 2013, 21:09
Lokalizacja: gdańsk
Pochwały: 7
Motocykl: sc33,f4i,
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2013, 19:57

No ja też nie widziałem ,po prostu wpadł mi tak pomysł do głowy i chciałem to sprawdzić nikt nie udzielił mi żadnej odpowiedzi więc zrobiłem to i działa ale niestety ma też swoje minusy np waga końcówki , głośność (120db przy 6 tysiącach ) więc czas wracać do starej puszki a temat zamknąć

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 25 września 2013, 12:14

Biorąc pod uwagę długość motocyklowego wydechu i jego średnicę, strumiennica nie ma zastosowania. Zresztą w dobrym (zestrojonym )samochodowym wydechu również. Magnetyzery i inne cudowne wynalazki również ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 02 stycznia 2012, 20:10
Lokalizacja: Pyrlandia
Motocykl: DR600 Dakar - był, CBR 900RR jest
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2013, 16:06

Strumienicę do auta to jak najbardziej wtedy jak już masz wywalonego kata i po to by przegląd podbili i wczasie kontroli drogowych się nie dopie*dolili ;)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości