Na to że po wrzuceniu zestawu dyno ,sportowego filtra powietrza i zestrojeniu całego zestawu nadal sc 33 nie miało szans z 929 teraz dorzuciłem (dziś) strumienice w środek puszki i ponownie wyregulowałem gaźniki plus synchronizacja po kolejnej próbie z 929 idą łeb w łeb więc co by nie mówili o strumienicach na pewno coś pomoże nie wiem jeszcze jak ze spalanianiem itp ale różnica na pewno jest ...
W środek puszki ? Pewnie przepływ był beznajdziejny , bo miałeś pustą przestrzeń, po wrzuceniu strumiennicy, przestałeś dławić moto , stąd przyrost mocy.
Po tych wszystkich zabiegach, pewnie zyskałeś z 5-8koni Zmień sobie zębatki, to do 250 będziesz gonił 929
Tak w środek puszki idealnie pasuje wymiarami tyle że po zmianie zębatek 250 to już będzie koniec jazdy Wszyscy potrafią tu kogoś wyśmiać itp ale napisać coś mądrego odnośnie tamatu znacznie gorzej . Skoro tacy znawcy jesteście to trzeba było napisać że operacja bez sensowna i nic nie da .
[ Dodano: Wto Wrz 24, 2013 6:14 pm ] A po drugie tu nie moc daję nam lepsze przyśpieszenie ,pewnie koledzy o tym bardzo dobrze wiedzą tylko się nie chwalą .
No ja też nie widziałem ,po prostu wpadł mi tak pomysł do głowy i chciałem to sprawdzić nikt nie udzielił mi żadnej odpowiedzi więc zrobiłem to i działa ale niestety ma też swoje minusy np waga końcówki , głośność (120db przy 6 tysiącach ) więc czas wracać do starej puszki a temat zamknąć
Biorąc pod uwagę długość motocyklowego wydechu i jego średnicę, strumiennica nie ma zastosowania. Zresztą w dobrym (zestrojonym )samochodowym wydechu również. Magnetyzery i inne cudowne wynalazki również
Strumienicę do auta to jak najbardziej wtedy jak już masz wywalonego kata i po to by przegląd podbili i wczasie kontroli drogowych się nie dopie*dolili