Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Światła przednie typu Black Hella jak w BMW E30

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 23
Rejestracja: 16 maja 2010, 13:06
Lokalizacja: Myślachow
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 0

Światła przednie typu Black Hella jak w BMW E30

Post » 18 maja 2010, 22:42

Wpadł ktoś może kiedyś na pomysl by wstawić krzyżę do świateł tak jak robie się to przerabiąjąc lampy na Black hella w BMW E30 ?

Mówie tutaj o światłach drogowych, tak jak u mnie
Obrazek

Dodam jesze opis jak u mnie wyglądała praca w samochodzie

Zabawe zaczeliśmy z Dawidem od nas z E30.pl :) o godzinie 8:50 rano wymontowanie lamp i rozebranie wszystkiego. Pomysł pierwszy by lampy dac na grzejnik a potem do piekarnika w tem ok 220* i tak więc zrobiłem, w międzyczasie zajmowaliśmy się wycięciem jak największej ilości silikonu z drugiej lampy nożykiem do tapet ( POLECAM WSZYSTKIM TO ZROBIĆ !) Po 10 minutach może 12 wyciągamy pierwszą lampę trzymając za odbłysnik nachyliłem nad stołem odpadło szkło samo z tym, że spadło z może 1 cm na gazetę... pękło oczywiście...
Druga lampa granie ok 7 minut na szmacie i stole położyliśmy lampę udało się odkleić za pomocą jednego śrubokrętu :)
3 lampa ( 3 lampy miałem jednakowe i 2 inne)
Oczywiśćie pękła …

No to teraz paniczne załątwianie szkieł bo przecież zostały mi 2 które musielibyśmy idealnie rozkleić bez uszkodzenia szkła 10 razy telefonowałem do kumpla który na 60% miał lampy 3 razy do sklepu i 5 razy do brata kumpla oczywiście nikt nie odebrał … 4 lampa udało nam się rozkleić z tym, że jeden błąd chwyciłem lampe bez rękawiczki :D 2 sekundy i już byłem z renką w lodówce :))
5 lampa czyli źeżnia nie ma oopcji by rozkleić ją w piekarniku 20 minut siedziała...
Kolejny pomysł opalarka również nie da się rozkleić, szlifierka stołowa zeszlifowałem ok 20 cm odbłysnika pomysł nawet trafiony ale zbytnio żmudny a także nie było opcji by dostać się w każe miejsce lampy – zbyt duża szlifierka, szlifierka kontowa- pomysł aby odciąc odbłysnik jak najbliżej szkła, nie trafiony blokowało tarczę, brzeszczot udało się w 80 % nie dało się dojsc wszędzie w końcu nożyce do blachy odcieliśmy i na siłe urwaliśmy resztę odbłysnika od szkłą

robienie otworów pod krzyże

Wiercimy tniemy... padła pierwszy akumulator, potem ładowarka i drugi akumulator ooohhh
Ale udało się dokończyc pracę 30 letnim sprzętem wielkości karabinu maszynowego

malowanie tego grzybka i przyklejanie krzyży bez większych problemów z tym że ręce całe z kleju do szyb no ale to się wytnie :)

Potem montaż, kilka tych zatrzasków się urwało już miałem dzwonić do Dawida który pojechał wcześniej do domu by z swoich starych lamp przywiózł mi zatrzaski ale jak się okazało zapomniał wziąć tych lampi przełożyłem od niego :)



Powiedzcie halolegeny chyba będą lepiej pasować ciemne prawda ?

Kierunkowskazy są już ciemne :)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 19 maja 2010, 00:22

jak ja k..urwa kocham e30 :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 19 maja 2010, 08:33

Kojarze ta bmke :P

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 20 maja 2010, 23:16

Ja rozklejam lampy w BMW opalarką i jeszcze mi szkło nie pękło ;) nie wiem kto wymyślił motyw z piecem ale z tego co sie orientuję to większość szkieł po piecu pęka :/

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 21 maja 2010, 08:12

Kumpel rozbierał w swoim E30 to wszystkie połamał szkła hehe... Ja w moim E36 nic się nie dotykam... Świeci i styka... Jak patrze na światła Calibry to E36 i tak ma szperacze zamiast lamp ;)
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 23
Rejestracja: 16 maja 2010, 13:06
Lokalizacja: Myślachow
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2010, 16:34

Ale czy robił ktoś takie coś w swojej cbr ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 21 maja 2010, 16:43

najlepiej jest gotować lampy na parze panowie VW forum mogą się najlepiej wypowiedzieć

 
Posty: 23
Rejestracja: 16 maja 2010, 13:06
Lokalizacja: Myślachow
Motocykl: sc28
Rok produkcji: 0

Post » 22 maja 2010, 10:28

Insaine pisze:najlepiej jest gotować lampy na parze panowie VW forum mogą się najlepiej wypowiedzieć


Tutaj bym się kłócił :)

W przeróbce E30 jest to podstawowy krok :)
Są to robione lampy na wzór oryginału właśnie z BMW więc na pewno VW tyle niema przeróbek( ja widziałem jednego mkI)

Jestem na forum BMW E30 i dużo poczytałem o tym rozklejaniu i większość własnie tak robi
Chociaż nie mówię ze złym pomysłem jest gotowanie może jeśli bedzie kiedyś inna E30 :)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości