Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fabryczne opony w cbr sc44 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Fabryczne opony w cbr sc44 929

Post » 17 stycznia 2013, 12:20

Witam na początku chciałem się ze wszystkimi serdecznie przywitać, mam na imię Sławek pochodzę z woj Lubelskiego pow Kraśnicki. OKoło 2 miesiące temu stałem się szcześliwym posiadaczem cebry 929 z 2001r. Mam pytanie odnośnie opony przedniej, bo ja w swojej mam opone z 2001r metzelera i nie wiem czy to jest fabryczna opona, przebieg moto to 18 tys jest sprowadzana z Włoch i ponoć sporo stała nie jeżdżona. Stan wizualny moto jak najbardziej odpowiada temu przebiegowi, ale gdyby ta oponka była fabryczna to byłby jeszcze bardziej wiarygodny. WIec moje pytanie. Czy 929 fabrycznie były wypuszczane na metzeler?? Pozdrawiam wszystkich.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 17 stycznia 2013, 12:32

Wydaje mi się że nawet na przód 18tys. km. to za dużo.
Niech się koledzy wypowiedzą, ale ja na ten rocznik obstawiam Bridgestone Battlax BT-?? wyjazd z fabryki.
Moto Psycho

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 17 stycznia 2013, 13:02

a nom właśnie, w sumie opona ma się nijak do przebiegu moto, bo równie dobrze poprzedni właściciel mógł zmienić na rocznik 2001. Ale ta opona metzeler jest mocno zniszczona, łysa i już pękać zaczyna... Więc tak z czystej ciekawości chciałbym wiedzieć na jakich oponach był wypuszczany 929. Chodzi mi o firmę.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 stycznia 2013, 13:08

drobson, a do serwisówki zaglądałeś ??tam masz dwie marki opon wymienione jakie producent przewiduje
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 17 stycznia 2013, 13:28

Mam tylko instrukcje, serwisówki nie mam. Może w instrukcji jest, ale ja teraz nie spr bo w pracy jestem.:)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 stycznia 2013, 13:44

tu masz do ściągnięcia http://fireblade.pl/down_serwisowki.php
zobacz jakie są
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 17 stycznia 2013, 14:39

bridgestone przód BT10F i tyłBT10R
michelin pilot sport E

18 tys to za duzo na jednej oponie. ktoś po prostu wsadził kiedyś tam śmiecia i jeszcze pojeździł że już szrot.

chcesz się przekonać czy masz oryginalny przebieg mozesz sprawdzić jeszcze napęd DID 50VA8 ja mam taki u siebie a mam już 32 tys i napęd jeszcze żyje.

lub możesz mieć RK GB50HFOZ5

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 17 stycznia 2013, 15:50

Jak wrócę do domu to spr, ale to na łańcuchu będzie firma tak? czy na zębatkach?

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 stycznia 2013, 17:53

ja na Dunlopie D208 na przodzie zrobiłem 15 tyś CBR-ą 600 i jeszcze połowa była (sprzedałem moto) Nie jezdziłem na gumie

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 stycznia 2013, 18:43

no ja na przodzie zrobiłem ponad 20tys na 600 zanim łysa się zrobiła ale bez wariacji
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 17 stycznia 2013, 23:33

to nieźle takie przebiegi robić :D

na lancuch złoty powinien być i na boku jest oznaczenie, jak masz brudny musisz domyć i przeczytać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 17 stycznia 2013, 23:50

maciekx pisze:to nieźle takie przebiegi robić :D

na lancuch złoty powinien być i na boku jest oznaczenie, jak masz brudny musisz domyć i przeczytać.

nie chce się czepiać tego koloru :) ale jesteś pewnien że seryjny powinien być złoty? bo mi się wydaje że nie :P
o przebiegu możesz też sprawdzić jak klocki hamulcowe wyglądają? i jakiej firmy są.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości