Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 11:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem ze śrubą spustową oleju!!!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 21 września 2008, 22:20
Lokalizacja: Chudoba/k
Motocykl: Honda CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 10 czerwca 2009, 19:05

Nową śrubę zamówiłem w larssonie . W sobotę będę walczył z tym.... Po wszystkim zdam relacje jak poszło..... spróbuje jeszcze lekko pilnikiem przywrócić jej jakies kształty i kluczem jeszcze ja szarpnąć. Tylko mam obawy do tego czy jak użyję dużej siły czy tej szyjki nie urwę....

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 10 czerwca 2009, 22:18

no ja bym poczestował tą srube przecinakiem :diabel2: i napewno by pusciła bo dostep jest dobry ...

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 11 czerwca 2009, 00:37

moto18 pisze:no ja bym poczestował tą srube przecinakiem :diabel2: i napewno by pusciła bo dostep jest dobry ...


Tylko kwestia jest taka, że śruba to stal a micha jest z aluminium... Jak przesadzisz z waleniem to pokruszysz miche i koszta wzrosną masakrycznie...

Jak ukręcisz sam łep bez gwintu to myśle, że gwint później palcami wykręcisz bo pewnie trzyma na łbie
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 00:53

Spiluj boki sruby i odkrec kluczem czy to francuskim czy hydraulicznym. Jak masz mozliwosc to dospawaj sobie nakretke do sruby. Zastanawia mnie fakt dlaczego tak ciezko sie odkreca przeciez to aluminium a nad gwintem olej plywa wiec nie moglo sie zapiec. To tylko moja sugestia ale w dobra strone krecisz??? :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 01:13

Luki213 pisze:To tylko moja sugestia ale w dobra strone krecisz???


No to byłby HIT sezonu :D

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 09:27

proponuję najpierw zdjąć miskę żeby dostęp był i nie trzeba było robić różnych akrobacji. następnie tak jak koledzy wyżej pisali trzeba by albo zeszlifować łeb na mniejszy klucz albo dospawać coś (np. nakrętkę). możesz też wywiercić otwór, nagwintować lewym gwintem i wkręcić jakąś wzmacnianą śrubę (oczywiście z lewym gwintem). jak będziesz ją dokręcał to odkręcisz korek spustowy.
miskę delikatnie zamocować w imadle i próbować odkręcić.
moim zdaniem ta śruba jest sklejona na klej do gwintów albo inny szajs bo pewnie ktoś przesadzil z dokręcaniem i urwał gwint.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: Problem ze śrubą spustową oleju!!!!!

Post » 11 czerwca 2009, 12:40

doktor-m pisze:Witam wszystkich,
Mam problem z odkręceniem śruby spustowej oleju.... Chcę wymienić w moim bladym olej ale nie umie odkręcić tej śruby.kluczem nie da rady trzyma jak..... już nie ma swoich pierwotnych kształtów i próbowałem dużym kluczem chydraulicznym ale tez nic z tego.... JAKIEŚ PROPOZYCJE???? BARDZO PROSZĘ O POMOC!!!!!!


Podjedź to Ci ją wykręcę i dospawam Ci do niej nową nakrętkę :) Pozdrawiam..;)

 
Posty: 3
Rejestracja: 27 maja 2009, 09:44
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: Honda fireblade
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 21:09

sciagasz miske olejowa spawasz nakretke i odkrecasz:D nie rob tego na motocyklu bo jest za duzo elektroniki :)
Darek

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2009, 22:22

Luki213 pisze:Zastanawia mnie fakt dlaczego tak ciezko sie odkreca przeciez to aluminium a nad gwintem olej plywa wiec nie moglo sie zapiec.


Nie potrzeba syfu, zeby mocno trzymala. Tym bardziej jak podkadke ma odpowiednia. Ile razy ja wykrecalem ta srube a aucie, zawsze na dzien dobry dostala strzala mlotkiem w leb.
Tak przy okazji warto uzywac dobrych narzedzi, bo te z bazaru sie rozlaza i potem obrabiaja srubki i my sobie obijamy lapki :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2009, 00:05

No zgadzam sie z Piotrkiem ale mi zawsze sruby z miski latwo sie odkreca bo jest wkrecona w aluminium i nie potrzeba sily zeby ja odkrecic ja podejrzewam tak jak synek napisal ze koles urwal gwint i ja po prostu posmarowal klejem, albo w jakis magiczny sposob uszczelnil. No zabawy Cie czeka, odkrec ta mise i bedziesz wiedzial o co kaman w razie czego dorobisz druga wieksza i zrobisz nowy gwint. A co do dospawania to moze miec nawet PC-ta zamontowanego, jak sie spawa bez demontazu elementu to sie sciaga kleme z akumulatora i nic sie nie dzieje, takze bez obawy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 34
Rejestracja: 08 kwietnia 2009, 21:35
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2001

Post » 24 czerwca 2009, 22:12

Ja zrobiłem tak :jupi:
Założyłem mega silny klucz w który dla pewności można by jeszcze puknąć i napierałem. Gdy to nie przynosiło efektów puknąłem lekko-potem mocniej i puściło :wnerwiony: ale razem z kawałkiem miski. cały olej chlusnął na podłogę hihi: Zaśmiałem się baranim głosem. Potem spawarka,szlifowanie,tokarz,ślusarz( i chyba frezarka ) no i śmiga :one:
CBR 929 RR Xenon,Carbon, Akropovic, Stalowe oploty, K&N, D.I.D.,Crash Pady,Michelin Pilot Sport,

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2009, 22:20

No to niezle Cie uczynila ta wymiana oleju hihi: nerwow i pieniedzy... no ale gratulacje

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości