Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 12:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

rozrzad

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

rozrzad

Post » 10 stycznia 2010, 12:25

witam mam pytanie czy (dolna)prowadnica lancuszka rozrzadu moze miec luzy góra dół i na boki na tej małej tulejce bo umnie tak jest z góry dzieki za odp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2010, 19:39

hmm kolego malo sprecyzowane pytanie:)
ale jesli chodzi o luzy to zadnych nie powinno byc w moto, jedynie zaworowe :diabel:
nie dawno przerabialem temat rozrzadu i zadnych luzow tam nie bylo :|
z lekkim oporem slizg od strony napinacza powinien sie przestawiac na tulejce, ale to bez luzow.
pozdrawiam

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 stycznia 2010, 20:28

ok.to sprecyzuje dokladniej po sciagnieciu kapy od strony sprzegla widac troche łancuszek i dwie prowadnice (plastikowe) to ta dolna kolor taki kremowy jest przykrecona na jedną śrube na samym dole i gdy ją chwyce dwoma palcami to jest wyczuwalny luz ok.1mm w góre i w dół i własnie myśle że tak chyba niemoże byc więc prosze o rade bo niewiem czy składac czy to wymienić

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 7:49 pm ]
foto
Załączniki
765123751.jpg
tu zaznaczyłem na foto gdzie ten luz

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2010, 20:52

cos nie tak, a masz tam tulejke w slizgu? jak sie nie myle to powinien byc slizg w nim tulejka a w niej sruba. slizg powinien sie przestawiac na tulejce z lekkim oporem. zadne luzy nie powinny tam wystepowac:/

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 stycznia 2010, 22:11

jest tulejka i ona ma luz w slizgu czyli ślizg do wymiany dzieki bax niebede musiał rozbierac drógi raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 10 stycznia 2010, 22:11

leciutki luz to chyba nic strasznego biorąc pod uwage że to tylko ślizg łąncuszka.. rozrząd było słychac w Twojej ?? Może tak jak kolega pisze ktos zapomniał wrzucić tulejki wtedy troche lipa jak coś mam takie czesci w domu te ślizgi tez powinienem miec jesli sie okazą uszkodzone.. wiesz co mam drugi silnik rozebrany jak mnie zaraz najdzie ochota to sprawdze czy sa luzy :diabel2:

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 9:16 pm ]
woojtas, sprawdziłem u siebie w tym silniku - Nie ma żadnych luzów - takze napewno masz slizg do wymiany. ;)

 
Posty: 72
Rejestracja: 30 grudnia 2008, 06:04
Lokalizacja: sroda wlk
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 10 stycznia 2010, 22:18

jak juz pisałem sasza to tulejka jest i to ona ma luz ok.1mm góra dół jak możesz to sprawdz bede wdzięczny

[ Dodano: Nie Sty 10, 2010 9:19 pm ]
dzieki

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 10 stycznia 2010, 22:39

:one:


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości