Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oceniamy ogłoszenia z internetu - CBR 929 SC44

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 marca 2010, 22:33

według mnie 25 000 to i tak dość optymistyczne założenie. ja w sumie jeżdze nie wiele tylko i wyłącznie dla przyjemności i rocznie robie ok 7000. myśle że mało jest ludzi którzy jeźdża dużo mniej niż ja wiec moto w tym wieku powinno miec ok 60tys. Na dodatek wiekszość moto jest z włoch gdzie sezon jest dużo dłuższy. Owszem zdarzaja sie wyjątki i sam sie mocno zdziwiłem gdy mechanik oglądajaćy moja cbr stwierdził że przebieg może byc oryginalny ( a ma własnie ok 25000 tylko 2003r.)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 14 marca 2010, 22:55

w takim razie nie pozostaje mi nic jak kupienie z kręcona szafa bo innych w Polsce nie znajdę :jupi: zresztą co za różnica skoro gdyby każda nie miała przekręconej to byłyby same z przebiegiem 60k. na jedno wychodzi :mrgreen: najważniejsze żeby technicznie wszystko grało i bedzie ok

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 marca 2010, 22:56

Chodzi mi o to tylko że ja nie patrze na przebieg tylko na stan moto:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 14 marca 2010, 23:06

oo wlaśnie o to mi chodzi:) bo wszyscy drążą temat przebiegu a też uważam ze stan techniczny jest najważniejszy.a takie pytanko przy przebiegu 26 tys to normalne żeby wymieniać napęd?

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 14 marca 2010, 23:15

Oczywiście, że wyjątki się zdarzają ale powiedzmy, że na 20 sztuk jedna a nie że na 20 sztuk w Polsce jedna będzie z przebiegiem autentycznym. Dlaczego tak musi być? Czyż nie lepiej byłoby gdyby każdy z nas wiedział ile moto już przejechało? Gdyby to ode mnie zależało to chciałbym aby w naszym zjepanym kraju takie kręcenie liczników było surowo karane i oczywiście żeby była do tego celu jakaś komórka która by to w jakiśsposób sprawdzała.

Nienawidzę złodzieii i kanciarzy. :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 15 marca 2010, 08:28

Bo sami ich do tego nauczylismy i dlatego tak jest. Znam wiele sytuacji gdzie znajomi chcieli sprzedac auta czy moto z realnym przebiegiem to wyrzuty byly non stop Panie czego tak duzo najechane inni to maja mniej. CENZURA polska mentalnosc to patrzenie na przebieg a nie na stan. A druga sprawa jak sie komus proponuje motory ludzi z forum tutaj to usilnie szukaja gniota na allegro, nie wiem o co tu chodzi.
Dla niektorych moto to forma rekreacji i zabawy wiec jezdza na weeekndy tlko a nawet rzadziej wiec nie ma sie co dziwic ze i takie przebiegi istnieja bo naprawde widzialem sprzety 8-10 letnie z rpzebiegiem po kilka tys km, ale tu od razu trzeba sie liczyc z tym ze taki sprzet bedzie te kilka tys tanszy od rezty

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 15 marca 2010, 08:44

Ja jeżdżę można powiedzieć że w weekendy. Pracuję z żoną na zmiany. Jak ona jest w pracy to ja z dziećmi siedzę i na odwrót, a i tak 5 - 6 tyś rocznie robię z palcem w d.... za przeproszeniem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 32
Rejestracja: 19 lutego 2009, 15:46
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: sc44 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2010, 08:48

W zeszłym sezonie kupiłem 929 z 2000 roku z autentycznym przebiegiem 13 000 mil. Sceptycznie podchodziłem do tego przebiegu bo też wydawał mi się trochę za mały jak na te lata. Do motocykla była jednak pełna dokumentacja - książka serwisowa, przeglądy angielskie na których jest wpisywany przebieg, rachunki i inne papiery które ten przebieg potwierdzają.

Ja uważam, że jeżeli jakiś sprzęt będzie miał rzeczywiście mały przebieg to sprzedający/właściciel zadba wcześniej (w trakcie użytkowanie) o to, żeby go udokumentować. Właścicielowi też będzie zależało, żeby przy sprzedaży dostać za takie moto więcej, dając dowód że przebieg jest taki jak na zegarach.

 
Posty: 16
Rejestracja: 03 czerwca 2008, 21:01
Lokalizacja: Daleko
Motocykl: cbr929
Rok produkcji: 0

Post » 15 marca 2010, 16:35

Oczywiscie potwierdzam ze takie przebiegi w tych rocznikach sa mozliwe .
Mieszkam w Szwajcarii gdzie najlepiej kupowac uzywki samochody czy moto i czesto znajduje takie sprzety z malym przebiegiem do rocznika, udokumentowanym w dodatku sprzedawane czesto przy salonie z jakas gwarancja .Tutaj nawet nie wiedza jak przestawic licznik wiec jednak niemozliwe jest mozliwe ale rzeczywiscie w Polsce mozna watpic :D i trzeba uwazac ale cuda sie zdarzaja :one:
Jesli chodzi o angoli to tez trzeba uwazac bo naszych rodakow jest tam juz chyba wiecej niz w samej Polsce wiec wszystko mozliwe :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 20 marca 2010, 20:14
Lokalizacja: Rudna
Pochwały: 1
Motocykl: R6 50th anniv.
Rok produkcji: 2006

Post » 20 marca 2010, 22:32

Trzecia bardzo ładna :D Poza tym, że dużo czyszczenia mam przy niej ;) Ale już stoi w moim garazu :) Silnik cyka jak złotko, kwestia dopieszczenia, bo cała w oleju, jakby ktoś ją olejem mył pod siedzeniem :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 marca 2010, 20:31
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: fireblade 929
Rok produkcji: 0

pomoc przy zakupie 929

Post » 25 marca 2010, 21:29

siemanko, poszukuje dobrego egzemplarza 929, jeżeli któryś z was ma takowy na sprzedaż, proszę o kontakt na maila.

póki co natknąłem sie na dwie sztuki, dajcie proszę jakieś opinie czy w ogóle warto się tym interesować

http://allegro.pl/item972970595_honda_f ... dkowa.html

http://allegro.pl/item966610103_honda_929.html

tą z pierwszego linka raczej pojadę zbadać jeszcze przed świętami bo blisko wawy.
tylko mój zapał studzi informacja że fotki są z września 2009, a są robione typowo pod aukcje więc może to nie jest dobry egzemplarz skoro uchował się aż do dzisiaj. Dajcie opinie. Pozdrawiam.

[ Dodano: Czw Mar 25, 2010 8:43 pm ]
i przy okazji, znajomy który sprowadza moto z niemiec, proponował mi 954 za 13 tys.

powiedzcie mi tylko co sądzicie na oko bo w tym przypadku fotki mówią bardzo dużo ;) z info dodatkowych , boczne owiewki z laminatu, technicznie podobno spoko, opona tylnia nowa.
Ten sam człowiek sprowadził mi kiedyś cbr f2 i egzemplarz był naprawde wymuskany także jakieś zaufanie do niego mam i zacząłem poważnie myśleć nad tym, skoro zapewnił mnie ze technicznie spoko. po świetach umówiony jestem na ogledziny także zobacze jak to się sprawuje. a tymczasem dajcie znać co sądzicie o tego rodzaju propozycji
fotka:
http://wgrajfoto.pl/pokaz/img0310/honda9540033041.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 266
Rejestracja: 24 września 2009, 14:20
Lokalizacja: Oława,Wro
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR orange
Rok produkcji: 2010

Post » 25 marca 2010, 22:12

widac ze jestes nowy na forum to wypadało by sie chociaz przywitac :P jest takie coś jak przywitalnia a nie odrazu ogłoszenia jakieś dajesz ;) pozdro

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości