Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 05:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929 pęknięcie pod deklem

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

929 pęknięcie pod deklem

Post » 05 maja 2011, 15:52

Mam do kupienia 929 po małym szlifie.Technicznie i jezdnie jest wszystko ok.Biegi nie wyskakują.Ładowanie 14,5 V.Jedyny mankament to pęknięcie pod deklem alternatora przy glebie.Jest to poklejone i nic się nie poci.Opłaca się to wg was brać ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 05 maja 2011, 17:23

Kiedy była ta gleba, czym to poklejone i jaka cena za moto? Ogólnie to troche ryzykowne wg mnie :/

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2011, 17:31

jakąś masą uszczelniającą.Moto miało podobno glebe w zeszłym sezonie.

[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 5:33 pm ]
Cena 11 800

[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 6:01 pm ]
jeszcze jest do kupienia od naszego forumowego kolego szasza_19 : http://allegro.pl/honda-cbr-929-rr-fire ... 80115.html
U niego tez pod deklem jest coś spawane.Z jego za zapewnień moto w świetnej kondycji.W sobote się wybieram i zobacze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 05 maja 2011, 18:09

Ja osobiście nie byłem w takiej sytuacji jak szukałem moto ale jak ostatnio szukaliśmy 954 dla kumpla to trafiło się 2,3 sztuki z klejeniem bądz spawem w tym miejscu.
Wchodziła w grę tylko igiełka więc je odpuściliśmy. Osobiście też pewnie bym odpuścił ale nie uważam , że każdy musi mierzyć moją miarą (różne wymagania mają ludzie).

Znam przypadek takiej 929 ze spawanym blokiem pod alternatorem , która tak lata już z 4 sezony i raczej nic się nie dzieje. Problem jest jedynie przy odsprzedaży. Fakt faktem to miejsce to jeden z czułych punktów przy szlifie jak nie ma konkretniejszego crashpada.

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2011, 18:42

ogólnie szukam 929 i jeszcze rozważam gsxr 1000 k1,k2 albo 750 k1-k3.
Ten wygląda całkiem nieźle : http://otomoto.pl/suzuki-gsx-r-gsxr-100 ... 96005.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2011, 19:44

U mnie jest poklejone pod deklem i jedynie się delikatnie poci. Nie chciałem zmieniać piecyka na inny skoro mój obecny jest w świetnej kondycji.

Moim zdaniem jeśli ciurem nie leci z tego to nie ma się czego obawiać, ja latam już drugi sezon z tym i nie ma żadnego problemu. Kwestia żeby zrobione to było przez kogoś kto się na tym zna i będzie zero kłopotów.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 maja 2011, 16:18

Broń boże k1-k3 750, nie kupisz do tego żadnych części :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2011, 18:27

pekal1 pisze:Broń boże k1-k3 750, nie kupisz do tego żadnych części :)


Nie wiem jak jest faktycznie z tymi częściami ale już samo znalezienie dobrego egzemplarza graniczy z cudem. Coś o tym wiem.

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2011, 19:32

o co myślicie o tym 1000 z otomoto ? Gadałem z gościem przez telefon to mówił że wszystko jest wporządku poza przepustnicami bo motocykl lekko faluje na obrotach i są one do regulacji.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 26 maja 2011, 11:52

ja mam spaw na bloku silnika nad sprzęgłem, taką kupiłem i taką latam już ponad 4 sezony i jakoś nic sie nie dzieje, nic sie nie poci, oleju nie ubywa... psychoza jakaś wśród ludzi co szukają sprzęta "igły 10-cio letniej z 30 tyś przebiegu..."... takie rzeczy to tylko w erze i salonie
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości