Dzisiaj jest 24 czerwca 2025, 23:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

dynojet power commander v do 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 28 stycznia 2013, 22:48

Pewnie masz rację, wstrzymam się jeszcze, dzięki.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 stycznia 2013, 22:54

jakub-nt, lepiej się wstrzymać przemyśleć .
Poczekaj może ktoś się wypowie z kolegów z forum jeszcze i powie co o Tym myśli
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 09:31

Gość z taj aukcji ma po prostu pełny asortyment PC, a nie jeden PC do wszystkiego. PC jest produkowany pod konkretny model moto i nie można montować go do innych, chyba, że chcesz skopać silnik lub ECU.
Do PC co najmniej trzeba zmienić filtry sportowe i założyć wydech przelot, żeby to miało jakiś sens.

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 09:44

nie mam pojęcia skąd takie opinie, że PC mało daje. Kolega miał w 954 i uwierzcie ale to nie był ten sam motor. Kiedy przesiadałem sie ze swojej 954 na jego, to zupełnie dwa różne motory. Jestem zwolennikiem tego typu wynalazków więc polecam. To jest tak samo jak kupowałem zx10. Każdy mi odradzał, a tak naprawde nawet na kawie nigdy nie siedział. Jak nie spróbujesz to nie bedziesz wiedział...

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 09:52

PC napędza 4 wtryski na 8 w moto więc szaleństwa nie ma, sam posiadam Bazzaz który podaje na 8 wtrysków, więc wiem jak jest różnica. IMO najwięcej daje zmiana zębatek, później warto bawić się w elektronikę.

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 09:58

może jest kwestia poprawnego zestrojenia. Nie pisałbym o tym jeśli nie było by znaczącej różnicy. Zresztą róbta co chceta. Dla mnie PC daje rade i ożywia motorek.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 10:39

JA mam również moduł Autotune więc zestrojone jest dobrze :P i jest różnica w mocy, jednak kupno tylnej zębatki +2 za 180 zł daje podobny efekt :jupi:

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 11:15

blazej33 pisze:JA mam również moduł Autotune więc zestrojone jest dobrze :P i jest różnica w mocy, jednak kupno tylnej zębatki +2 za 180 zł daje podobny efekt :jupi:

no to w sumie dobra alternatywa bez ingerencji w elektronike...

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 29 stycznia 2013, 11:58

blazej33 pisze:JA mam również moduł Autotune więc zestrojone jest dobrze :P i jest różnica w mocy, jednak kupno tylnej zębatki +2 za 180 zł daje podobny efekt :jupi:


ja właśnie zamawiać będę łańcuch + zębatki, większa zębatka o dwa zęby z tyłu nie będzie przekłamywać licznika? jeśli tak to o ile np przy prędkości 50 lub 100km/h

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 stycznia 2013, 12:03

jakub-nt, tu masz kombinacje http://www.gearingcommander.com/ wpisujesz i masz ale przekłamania będą mususz się z tym liczyć chyba ze kupisz kalibrator prędkości
ustawisz z GPS i masz idealnie

[ Dodano: Wto Sty 29, 2013 11:09 am ]
http://www.sklep-motocyklowy.com.pl/kal ... -p-63.html
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 08 stycznia 2013, 13:25
Lokalizacja: PNT
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 29 stycznia 2013, 12:12

Fajne ustrojstwo, dzięki.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 29 stycznia 2013, 12:36

Polecam zestaw zębatek p-1 t+2 łańcuch standard długość a różnica super. do tego seedohealer i licznik pokazuje lepiej niż oryginalnie :one:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości