Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 07:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wyjęcie silnika z 929 ile z tym roboty

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2010, 22:15

ok, a nie wiecie gdzie w warszawie zrobią mi to tym helicoil-em? bo tą metodą chyba mniej głowicy sie zbiera, nie? na razie znalazłem jakiś zakład motoszlif który za 50 zł włoży tuleje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2010, 09:30

Insaine pisze: luzujesz lagi na półkach aby moto na misce opadł


Pierwsze słyszę rotfl2: Ale dobre hihi:

 
Posty: 46
Rejestracja: 07 kwietnia 2009, 10:07
Lokalizacja: Krosno Od
Motocykl: Honda CBR 1000RR HRC
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2010, 20:52

zbir pisze:helicoil-em? bo tą metodą chyba mniej głowicy sie zbiera, nie?
dokladnie tylko tym sposobem by nie oslabić okolic gniazd zaworowych. mysle ze zrobią Ci to w kosztach 40-70zł i to na frezarce by bylo idealnie rowno. po tym zabiegu gwint masz mocniejszy niz fabryczny.....poszukaj kogoś kto ma te "sprezynki/wkretki" zebys nie musial specjalnie kpl. kupowac.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 kwietnia 2010, 21:31

moze interesuje Cie cała glowica w 100 pro sprawna. oddam za 250 i masz pewne

 
Posty: 190
Rejestracja: 20 sierpnia 2008, 14:15
Lokalizacja: wawa
Pochwały: 2
Motocykl: sc50
Rok produkcji: 0

Post » 26 kwietnia 2010, 00:15

dzięki ale sprobuje jednak te helicoil-e

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 27 kwietnia 2010, 22:16

150 bez wałkow :027:

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości