Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 19:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Fabryczne opony w cbr sc44 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 18 stycznia 2013, 12:26

Na tyle mam klocki nissin i są już do wymiany, przód jest jeszcze conajmniej na 2 sezony może jeden a firma to nie wiem bo nie mogę zobaczyć. Tarcze przednie bez żadnego rantu, tylna ma troszkę rant, ale chyba przez to , że na zużytych klockach była jeżdżona cebra. Mam żółte malowanie i jest w bardzo dobrej kondycji, jedyny mankament to zdarta naklejka podczas transportu, silnik suchy żadnego pocenia się fabryczne rączki praktycznie zero zużycia. Postaram sie dzisiaj zdj zapodać. Pozdr

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 18 stycznia 2013, 13:57

tak łancuch był złoty popatrz sobie zdjęcia ze starych tetsów z gazet itp.

a co do rantu na tarczach to wiesz no jeżeli bzyk był jeżdzony po ulicy nie torze to raczej nie powinno być rantu ale to wiele zależy jak kto jeździ jak ktoś wali guma i stopal na zmiane to wiadomo ze i naped szybciej sie zuzyje czy tarcze, niz jak ktoś jeździł "normalnie" ja w tej chwili mam 32 tys km i najmniejszego rantu nie wyczuwam palcami na tarczach. u ciebi musial ktos chyba duzo tylnym hamowac :) tylko po co hehe

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 18 stycznia 2013, 15:39

wcześniej ją miał koleś z 1962roku, więc katowany chyba nie był, może tak był nauczony, że na tył hamował:) tylko po co komuś moto o poj prawie 1l i przy tym hamować na tył. Dzisiaj dodam fotki w takim stanie jaką ją odebrałem z busa.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 18 stycznia 2013, 19:49

widać sporo latał na gumie skoro tylko tył zużyty :) to by też tłumaczyło czemu przednia opona taka stara :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 19 stycznia 2013, 10:52

foto.
Załączniki
P1015955.JPG
P1015961.JPG
P1015965.JPG
P1015962.JPG
P1015966.JPG
P1015963.JPG
P1015968.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 19 stycznia 2013, 11:23

drobson, jak możesz to nie rób śmietnika.

Przywitaj się najpierw w odpowiednim dziale, później załóż temat z nowym szpejem, a nie tak wszystko na jedno kopyto...

pzdr.
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 stycznia 2013, 11:26

Niezły :D poza akcesoryjną szybą i setami to wygląda jak seria więc dużo rzeczy będziesz mógł zrobić pod siebie.

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 19 stycznia 2013, 15:23

Dzisiaj spr naped i klocki. Naped to japan did vl520, klocki przod brc tyl nissin. Mysle,ze przebieg 18 tys nie jest prawdziwy. Mysle,ze 25tys ma lekko.

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 19 stycznia 2013, 16:18

Myślałeś, że ktoś takim moto robił ok. 1700km w sezonie? Ten drugi przebieg też jest raczej nie realny.
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 14
Rejestracja: 11 stycznia 2013, 11:24
Lokalizacja: kraśnik
Motocykl:

Post » 19 stycznia 2013, 17:06

No to ile by nie miała, nie była nigdzie bita, nie była malowana, nic nigdzie sie nie poci śmiga jak zła więc jest zaj... A Ty wiesz ile masz w swojej nie wydaje mi się... :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 492
Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
Lokalizacja: Utr
Pochwały: 9
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 19 stycznia 2013, 18:42

ważne żeby prosto szedł.. :) tzn CENZURA... :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Post » 19 stycznia 2013, 19:18

drobson, nie wiem i mam to gdzieś, ale śmieszy mnie fakt, że ktoś strasznie się tym przejmuję, to nie jest nowy motocykl, są inne rzeczy na które trzeba patrzeć przy zakupie.
Yamaha R1 RN22 !

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości