Dzisiaj jest 19 maja 2024, 19:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

929rr Napęd ! Jaki wybrać ? Porady/sugestie.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 08 października 2011, 15:47
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2001

929rr Napęd ! Jaki wybrać ? Porady/sugestie.

Post » 04 października 2013, 14:25

Siema tak jak w temacie. Odłożyłem trochę kaski na napęd bo mój już sie kończy. Pytanie do was jakie polecacie bo ja zastanawiałem sie nad Łańcuchem DiD zvmx i zębatkami sunstar ale nie wiem czy mój budżet to wytrzyma. Kupować teraz czy czekać na zimę ? Co radzicie. Pozdrawiam.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 października 2013, 16:10

taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka

 
Posty: 168
Rejestracja: 06 lipca 2010, 14:59
Lokalizacja: Świdwin
Pochwały: 8
Motocykl: CBX 1000
Rok produkcji: 0

Post » 04 października 2013, 16:33

roksc33 pisze:taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka


przecież na każdym łańcuchu jest oznaczenie, nie tylko na opakowaniu, chyba trzeba być ślepym żeby tego nie zobaczyć

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 04 października 2013, 17:25

Kuba929, kup na forum u Tytusa bież zvmx czarny będziesz bardzo zadowolony :)
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 października 2013, 17:26

tomekn pisze:
roksc33 pisze:taki jaki jest dedykowany do tego modelu.

lecz odpusc sobie okazje z allegro. bo to czesto lancuch o innym przeznaczniu. czyt. slabszy w opakowaniu z silniejszego... pozdrowka


przecież na każdym łańcuchu jest oznaczenie, nie tylko na opakowaniu, chyba trzeba być ślepym żeby tego nie zobaczyć


Wiec poczytaj o lancuchach zvmx 530 ktore skonczyly sie po 10tk w okazyjnej cenie z allegro.

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 04 października 2013, 20:42

Jak masz troche monet to polecam: łańcuch EK 530 ZZZ QX-ring , zębatki Sunstar lub JT 16/43
W tym roku sam taki zamontowałem i jest git :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 października 2013, 20:48

50VX w zupełności wystarczy do 929 i zębatczyny JT mówię z doświadczenia
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 04 października 2013, 22:26

wlasnie tak tez sie zastanawialem czy przypadkiem przy lancuchu 530 nie wystarczy VX do 929 bo jednak 530VX a 525VX to inna bajka chyba co cziken?

 
Posty: 660
Rejestracja: 13 sierpnia 2013, 11:00
Lokalizacja: Tarnów
Pochwały: 20
Motocykl: CBR1100XX
Rok produkcji: 2001

Post » 05 października 2013, 01:28

525 jest wąski do 929 zalecany jest 530 . U siebie mam 50VA i powiem kupa w majtach . założył go przyjaciel poprzedni właściciel i jest przeznaczony do moto do 900ccm i niestety blady zniszczył go mimo czyszczenia i smarowania po 20 k km .

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 października 2013, 10:10

Średnie "życie napędu" to 25 Kkm a myślę, że obecny VX jest super do 900 starszych o mocy do 150hp. Do wszelkich litrów typu RR GSX-R ZX R1 tych poza 160 koni zalecam z całą stanowczością ZVMX bądź RK GXW. U mnie VX przeszedł test w GSX-R 1000 K1 z powercomanderem zestrojonym aż z tyłu czarno. Koleś taki napęd sobie zarzyczył i przejechał już 20 tysięcy a jak on się znęca nad tym gixem to świat nie widział ! Napęd dopiero zaczyna się wyciągać więc wiem co piszę. U mnie komplet srebrnego VX plus JT 440pln. ZVMX plus SUNSTAR 670pln. Jeśli jednak ktokolwiek czuje się bardziej spełniony i zadowolony zakładając ZVMX i sunstara to ok bo najważniejsze jest to jak czuje się właściciel swojej ukochanej maszyny:)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 08 października 2011, 15:47
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 929rr
Rok produkcji: 2001

Post » 05 października 2013, 10:53

Powiem tak. Jakiś tam wielkim zapiedzielaczem to nie jestem, hondą przelatałem 2gi sezon ale nie latam za często, na gumie też nie latam i kata też ostrego nie dostaje ode mnie więc z tego co piszecie vx w zupełności powinien mi wystarczyć na sporo kilometrów co ?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 października 2013, 14:53

w zupełności wystarcz uwierz mi
wciąż zajmuję się serwisem


Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości